eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa kotłowni wraz z instalacją gazową wewnątrz i na zewnątrz budynku - do przyłącza gazowego - dla zadania "Projekt termomodernizacji zespołu szkolno - przedszkolnego w Wilczy - etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni wraz z instalacją gazową wewnątrz i na zewnątrz budynku - do przyłącza gazowego - dla zadania "Projekt termomodernizacji zespołu szkolno - przedszkolnego w Wilczy - etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kotłowni wraz z instalacją gazową wewnątrz i na zewnątrz budynku - do przyłącza gazowego - dla zadania "Projekt termomodernizacji zespołu szkolno - przedszkolnego w Wilczy - etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edf8ac5c-e03c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048567/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przyłączy gazu do budynków oświatowych (Budowa przyłącza gazu wraz z modernizacją kotłowni budynku ZSP w Wilczy, Budowa przyłacza gazu do budynku przedszkola w Żernicy przy ul. Górniczej 2m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235317,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni wraz z wykonaniem zasilania gazem nowych kotłów gazowych umiejscowionych w kotłowni budynku zespołu szkolno – przedszkolnego zlokalizowanego w Wilczy przy ul. Karola Miarki 27.
Zakres robót został podzielony na II etapy.
Etap I obejmuje w szczególności:
1) poprowadzenie instalacji gazowej, z rur PE zgrzewanych elektrooporowo i stalowych łączonych przez spawanie, biegnącej (w części zewnętrznej w wykopie, w części wewnętrznej po ścianach) od skrzynki przyłączeniowej zewnętrznej (przyłącz przygotowany przez Zakład Gazowniczy) do istniejącej kotłowni;
2) przebudowę kotłowni polegającą na demontażu istniejących kotłów olejowych wraz z układem odprowadzania spalin i automatyką;
3) likwidację magazynu oleju tj. demontaż zbiorników oleju wraz z wszelką armaturą zabezpieczającą, armaturą do tankowania i dozującą połączoną z kotłami;
4) demontaż istniejącego układu spalinowego;
5) montaż nowego źródła ciepła w postaci kotłów gazowych kondensacyjnych w układzie kaskadowym wraz z pompami obiegowymi i armaturą;
6) sprawdzenie, ewentualne udrożnienie lub modernizacja wentylacji kotłowni;
7) wykonanie kolektorowego systemu kominowego jednościennego w miejsce zdemontowanego układu spalinowego;
8) wykonanie zasilania elektrycznego dla rozdzielni elektrycznej kotłowni oraz pomieszczenia technicznego;
9) montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa gazowego;
10) wykonanie prób szczelności i ciśnieniowych oraz dokonanie odbiorów kominiarskich;
11) wykonanie prac towarzyszących tj.:
a) wywóz i utylizacja mas ziemnych, gruzu oraz zdemontowanych elementów;
b) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz elementów budynku naruszonych w wyniku prowadzonych prac;
c) wykonanie pomiarów geodezyjnych z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą.
Etap II obejmuje w szczególności uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej (tj. w szczególności: projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót, uzgodnienia gestorów sieci i wydanych warunków przyłączeniowych do sieci i infrastruktury istniejącej) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku rozbieżności dokumentacji technicznej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
a) projekt budowlany;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB);
c) Przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia, a Wykonawca wykona roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową i STWORB.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej lub STWiORB nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
Dokumentacja techniczna o której mowa powyżej została opracowana przez Grupę Projektową „MARWIT: Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16.
2) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia;
3) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, określonego w przedmiocie i zakresie zadania;
4) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewnia:
a) magazynowanie wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia,
b) dostawę wszelkich materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia na wskazane miejsce przez Zamawiającego,
c) wywóz i ewentualną utylizację materiałów powstałych przy realizacji zamówienia,
d) obsługę urządzeń potrzebnych przy realizacji zamówienia;
5) Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest wcześniejsze dokonanie odbiorów częściowych i uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: Przedmiot zamówienia dotyczy prac budowlanych i instalacji technologicznych, które nie wprowadzają żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy składa Zamawiającemu kosztorys szczegółowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem składników cenotwórczych. Kosztorys będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1) odstąpienia od umowy,
2) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy,
3) zlecenia robót dodatkowych nieujętych w dokumentacji technicznej,
4) robót zamiennych oraz związaną z tymi robotami koniecznością zmiany wynagrodzenia,
5) rozliczenia wykonanych etapów.
5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, sporządzić i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy zwany dalej harmonogramem. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca obowiązany jest do dostosowania harmonogramu do wskazań Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania uwag i zastrzeżeń. Harmonogram powinien obejmować w szczególności:
1) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów,
2) wartość robót przewidzianych w każdym etapie jak dla całego zadania.
UWAGA: Zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego na etapie realizacji umowy jest dopuszczalna w przypadkach uzasadnionych i nie wymaga aneksu do umowy (pod warunkiem, że nie prowadzi do zmiany treści umowy). Zmiana harmonogramu wymaga zgody obu Stron umowy.
6. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) wykonywanie prac ziemnych;
2) wykonywanie prac budowlano-montażowych;
3) wykonywanie prac instalacyjnych w zakresie instalacji grzewczych;
4) wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych w specjalności elektrycznej;
5) wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych w specjalności sanitarnej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Oferty z rozwiązaniami równoważnymi:
Przedstawione w dokumentacji technicznej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.
Użycie w dokumentacji technicznej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji technicznej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, a w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu ani do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak nie może być przypisany danemu Wykonawcy oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681316,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Grzegorz Bednarz Technika Grzewcza i Sanitarna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381513721

7.3.3) Ulica: Złote Łany 43B

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 43-227

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.