eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szudziałowo › Modernizacja kotłowni z siecią ciepłowniczą w Szkole Podstawowej w Szudziałowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni z siecią ciepłowniczą w Szkole Podstawowej w Szudziałowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni z siecią ciepłowniczą w Szkole Podstawowej w Szudziałowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82460bd-d68c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026056/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zaprojektuj i wybuduj "Modernizacja kotłowni z siecią ciepłowniczą w SP w Szudziałowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 582206,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie modernizacji
kotłowni wraz z wymianą źródła ciepła na potrzeby co i cwu w Szkole Podstawowej w Szudziałowie, ul. Szkolna 1
Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów olejowych wraz z zasobnikami ciepłej wody użytkowej, ocena stanu
technicznego pomp obiegowych i ewentualna ich wymiana na nowe pompy elektroniczne, likwidacja stalowego zbiornika
oleju opałowego i zastąpienie nowymi zbiornikami jednopłaszczowymi z PEHD oraz wykonanie robót towarzyszących
opisanych w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
W zakres zadania wchodzić będzie:
• Ocena stanu technicznego instalacji technologicznych i elektrycznych,
• Wykonanie projektu budowlanego oraz technicznego kotłowni olejowej na olej lekki,
• Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
• Wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem,
• uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych
dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót
budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
3.3 Przedmiotem zadania jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie/modernizacji
istniejącej kotłowni na olej ciężki na kotłownię opalaną olejem lekkim wraz z likwidacją zbiornika oleju ciężkiego i zastąpienie
go nowym zbiornikiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ –Program Funkcjonalno-Użytkowy – w
zakresie przewidzianym do realizacji w ramach niniejszego zadania.
3.4 Wizja lokalna Zamawiający informuje, że nie przewiduje odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów
dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.
3.5 Zamawiający informuje, iż w trakcie wykonywania przez Wykonawcę stanu technicznego kotłowni może zaistnieć
konieczność wymiany istniejącej stacji uzdatniania wody zasilającej kotłownię oraz przebudowa rozdzielaczy sieci
ciepłowniczej.
3.6. Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy z zastrzeżeniem, że do czasu wydania tych
przepisów dokumentacja ta winna uwzględniać n/w przepisy:
• rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września
2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609),
• rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
• rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. Nr 2458),
• rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2454).
3.7 Dokumentacja winna uwzględniać przepisy obowiązujące w chwili jej zatwierdzenia przez uprawnione organy lub
Zamawiającego, jednakże w przypadku zmiany przepisów w trakcie realizacji umowy dokumentacja winna uwzględniać
zmiany w zakresie niezbędnym do użytkowania przedmiotu umowy.
3.8 W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: opracowania dokumentacji w formie papierowej:
• map do celów projektowych, jeżeli są wymagane– 1 egz.,
• pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z informacją BIOZ - 4 egz.,
• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
• przedmiaru robót - 1 egz.,
• kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.,
• uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń
3.9 W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: opracowania dokumentacji w formie elektronicznej nagranej na
nośniku CD w 1 egzemplarzu:
• całość w formacie PDF,
• dokumenty tekstowe z rozszerzeniem doc,
• arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne formuły)
3.10 Po stronie Wykonawcy leży:
• uzyskanie map do celów projektowych, jeżeli są wymagane,
• uzyskanie wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w
dokumentacji projektowej,
• uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych,
niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w rozumieniu ustawy
Prawo Budowlane
• uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych oraz ewentualnego
pozwolenia na użytkowanie.
3.11 W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń
Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), opisu przedmiotu zamówienia oraz z opracowanej dokumentacji budowlanej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydratec sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662135620

7.3.3) Ulica: por. Anatola Radziwonika 12

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-166

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.