eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami - "Miasto Piła z nową energią!" Pilski Instytut Integracji i Edukacji-modernizacja i zagospod. otoczenia budynku "Okrąglaka" przy ul. Okólnej 32a w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami - „Miasto Piła z nową energią!” Pilski Instytut Integracji i Edukacji–modernizacja i zagospod. otoczenia budynku „Okrąglaka” przy ul. Okólnej 32a w Pile.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673514777

1.5.8.) Numer faksu: 673514804

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl, sekretariat@mzgm.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/108990/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami - „Miasto Piła z nową energią!” Pilski Instytut Integracji i Edukacji–modernizacja i zagospod. otoczenia budynku „Okrąglaka” przy ul. Okólnej 32a w Pile.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0fba451-d9d9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach Projektu „Miasto Piła z nową energią!” finansowanego środkami Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (umowa nr 8/2021/RL z dnia 10 grudnia 2021 r.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2023/TP/02

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 39300,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania "Miasto Piła z nową energią!" - Pilski Instytut Integracji i Edukacji –roboty budowlano - montażowe związane modernizacją i zagospodarowaniem otoczenia budynku „Okrąglaka” przy ul. Okólnej 32a w Pile.
2. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu „Miasto Piła z nową energią!” finansowanego środkami Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (umowa nr 8/2021/RL z dnia 10 grudnia 2021 r.)
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadaniem Inżyniera Kontraktu będzie nadzór w imieniu Zamawiającego nad realizacją:
1) robót budowlanych polegających na:
a) Rozbiórce posadzek na gruncie, posadzek międzykondygnacyjnych i usunięcie wykładzin podłogowych, warstw wykończeniowych oraz polep;
b) przekuciu ścian konstrukcyjnych celem poszerzenia otworów drzwiowych;
c) przebudowie stropów celem wykonania podnośnika – platformy pionowej dla osób z niepełnosprawnością
d) wzmocnieniu stropu piwnicy pod podnośnik – platformy pionowej dla osób z niepełnosprawnością ;
e) wymianie skorodowanych elementów konstrukcyjnych stropu piwnicy;
f) wymianie skorodowanych elementów więźby dachowej;
g) wykonaniu nowych ścian działowych;
h) wykonaniu izolacji ścian fundamentowych;
i) ociepleniu ścian fundamentowych;
j) wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych oraz stropów, dachów;
k) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: elektrycznych i sanitarnych;
l) wykonaniu nowych posadzek i podłóg;
m) demontażu pokrycia dachowego, wykonanie nowego pokrycia;
n) impregnacji konstrukcji i elementów przekrycia dachu;
o) zamurowaniu okien podawczych, otworów po demontażu drzwi;
p) likwidacji barier architektonicznych,
q) wykonaniu rampy dla osób z niepełnosprawnością przy wejściu do budynku;
r) montażu węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
s) dostosowaniu pom. gospodarczego w piwnicy dla pom. węzła cieplnego;
t) wykonaniu studni schładzającej w pomieszczeniu węzła cieplnego;
u) przebudowie stropów celem wykonania podnośnika;
v) przemurowaniu komina i ściany w miejscu lokalizacji masztu podnośnika;
w) wymurowaniu fragmentu ściany w piwnicy wraz z podwaliną w miejscu lokalizacji masztu podnośnika;
x) naprawie i wymiana uszkodzonych elementów ścian;
y) remoncie schodów wewnętrznych;
z) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,
aa) gruntowaniu, gipsowanie, malowanie ścian i sufitów,
bb) montażu budki lęgowej typ kawka trocinobeton,
cc) montażu oświetlenia na budynku;
dd) przebudowie schodów zewnętrznych;
ee) zagospodarowaniu terenu wokół budynku:
- budowa ogrodzenia;
- budowa wiaty śmietnikowej;
- budowa wiaty biesiadnej (dokonanie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego oraz uzyskanie zaświadczenia);
- budowa miejsc postojowych;
- budowa miejsca postojowego dla osoby z niepełnosprawnością,
- budowa chodników, nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej;
- mała architektura: ławki, siedziska, kosze na śmieci;
- budowa przestrzeni pod ogródki dla seniorów;
- montaż oświetlenia terenu wokół budynku;
2) zakres robót obejmuje również:
a) wykonanie wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych związanych z realizacja zadania, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową
b) wykonanie świadectwa energetycznego budynku,
c) wykonanie map powykonawczych,
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegający nadzorowi Inżyniera Kontraktu zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz pozostałych dokumentach dotyczących zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41697,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Budowlana DOMPROJEKT s.c Waldemar Jagła,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Jagła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640202319

7.3.3) Ulica: ul. Browarna

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.