eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Halinów › Utworzenie strefy rekreacyjnej przy gminnym żłobku w Długiej Szlacheckiej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie strefy rekreacyjnej przy gminnym żłobku w Długiej Szlacheckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Spółdzielcza

1.4.2.) Miejscowość: Halinów

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-074

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244882

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00223218

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
11. W przypadku dostarczanych produktów Zamawiający żąda wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla:
1) Zadania nr 1 – zgodnie z zapisami w OPZ – Wszystkie urządzenia rekreacyjno – zabawowe powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Wszystkie certyfikaty powinny być wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Certyfikaty Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych urządzeń, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń.
2) Zadanie nr 2 – Nawierzchnia bezpieczna musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi posiadać: badania HIC zgodnie z Normą PN-EN 1177+AC:2019-04/Certyfikat potwierdzający krytyczną wysokość upadku HIC (HIC=250) oraz PCA dla badań systemu, certyfikat zgodności potwierdzający spełnienie wymogów bezpieczeństwa zawartych w ww. normie, atest higieniczny PZH, badania Migracji Określonych Pierwiastków EN 71-3:2019, badania zawartości pierwiastków metali ciężkich zgodnie z normą DIN 18035-6:2021-08, certyfikat ISO 14001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni, certyfikat ISO 9001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni, kartę techniczną systemu oraz Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych. Posiadanie ww. dokumentów będzie weryfikowane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien załączyć te dokumenty do oferty.
3) Zadanie nr 3 – zgodnie z zapisami OPZ – Wymagania dotyczące dokumentów nawierzchni (dostarczone przez oferenta razem z ofertą w dniu składania ofert):
a) Autoryzacja producenta nawierzchni – potwierdzenie, że Wykonawca jest autoryzowanym montażystą nawierzchni;
b) Karta techniczna nawierzchni z trawy sztucznej zatwierdzona przez producenta nawierzchni;
c) Atest PZH dla nawierzchni oraz wypełnienia nawierzchni;
d) Raport z badań potwierdzający zgodność właściwego wyrobu.
12. Zamawiający zaakceptuje, zgodnie z art. 105 ust. 3 ustawy, wszystkie inne, niż wskazane wyżej, certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność potwierdzające, że dostawy lub usługi spełniają wymagania norm określonych przez zamawiającego.
13. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający dopuszcza możliwość ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający może również żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
13. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający dopuszcza możliwość ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zamawiający może również żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-18 10:00

Po zmianie:
2024-03-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-18 11:00

Po zmianie:
2024-03-20 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-16

Po zmianie:
2024-04-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.