eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie przy ul. Józefa Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu oraz w obiekcie przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie przy ul. Józefa Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu oraz
w obiekcie przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Najwyższa Izba Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Filtrowa 57

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-056

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nik.zp@nik.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naczelny organ kontroli państwowej

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Regionalna we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363842953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76/78

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wroclaw.pr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/pr-wroclaw

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 931934644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbgitr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dbgitr.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-044

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-wroclaw@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piorin.gov.pl/wiorin/dolnoslaskie/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017510794

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@uke.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uke.gov.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017508290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gi@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piorin.gov.pl/kontakt/gi-kontakt/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Poznaniu - Stare Miasto w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781450568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: informacja@poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-staremiasto.sr.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie przy ul. Józefa Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu oraz
w obiekcie przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37aa6678-e5fe-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011324/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Ochrona fizyczna (Delegatura NIK we Wrocławiu, Delegatura NIK w Poznaniu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122754/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGO-BGZ.261.020.2021.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1616016,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128011,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowa usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie przy ul. Józefa Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu, zajmowanym przez Delegaturę NIK we Wrocławiu, Prokuraturę Regionalną we Wrocławiu, Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 56441 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowa usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu, zajmowanym przez Delegaturę NIK w Poznaniu i Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 71570 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80118,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85968,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80118,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia PHU „MEDUZA” Włodzimierz Kaczorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630535696

7.3.3) Ulica: Krośnieńska 24

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-162

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80118,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.