Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00199133/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00217003/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825762157
1.5.8.) Numer faksu: 825762377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db75759e-cd3d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013580/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw - modernizacja basenu i budowa hali sportów walki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 16678092,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja i rozbudowa basenu w Krasnymstawie” – Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na modernizacji obiektu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – basenu w zakresie obejmującym m.in.: prace rozbiórkowe, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, prace wykończeniowe, montaż OZE.4.3.1. Część 1 zamówienia – ,,Modernizacja i rozbudowa Basenu w Krasnymstawie "
Zadaniem Wykonawcy będzie:
a) przygotowanie koncepcji ogólnej wraz z zagospodarowaniem terenu, zawierającej podstawowe rozwiązania funkcjonalno – użytkowe oraz charakterystyczne parametry użytkowe obiektu, jak: pow. zabudowy, liczba kondygnacji, wymiary zewnętrzne obiektu i uzyskanie akceptacji Zamawiającego
b) kompleksowe zaprojektowanie (PZT, PAB, PT, PW) całości obiektu z uwzględnieniem remontu,
c) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie decyzji Pozwolenia na Budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, deszczowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- drogowej,
g) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego z uwzględnieniem robót remontowych,
h) projekt organizacji ruchu drogowego dla pojazdów i pieszych, na terenie bezpośrednio przyległym wraz z projektem wjazdu na drogę publiczną,
i) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.) wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną,
k) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji Pozwolenia na Użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,
l) rozruch wszystkich urządzeń obiektu, napełnienie niecek i uzdatnienie wody basenowej,
m) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,
n) przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,
o) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu,
p) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,
q) przygotowanie innych niezbędnych opracowań: specyfikacji, przedmiarów i kosztorysów,
r) nadzór autorski projektantów obiektu,
s) uzyskanie dla niecki sportowej certyfikatu (homologacji) Polskiego Związku Pływackiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
43324000-0 - Urządzenia upustowe
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 15465092,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki” - Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na budowie hali sportów walki wraz z zapleczem (nadbudowa istniejącego budynku Centrum Sportowo-Rekreacyjnego - wykonanie prac rozbiórkowych, robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, wykonanie prac wykończeniowych, montaż OZE oraz zagospodarowanie terenu sąsiadującego z MOSiR-em w zakresie małej infrastruktury i zieleni).4.3.2. Część 2 zamówienia – ,,Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki"
Zadaniem Wykonawcy będzie:
a) wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w której zakres wchodzi:
− uzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
− uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,
− szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
− opracowania kompletnego, wielobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu zagospodarowania działki wraz z uzgodnieniami i sprawdzeniami, w sposób zgodny z ustaleniami decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
− opracowanie projektów technicznych i wykonawczych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
− sporządzenie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie kosztorysów opracowanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
− sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
− sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku.
b) uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej,
c) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
− konstrukcyjno – budowlanej,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, deszczowych i kanalizacyjnych,
− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
g) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego z uwzględnieniem zagospodarowania terenu,
h) przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych,
i) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
j) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych;
k) kompletne wyposażenie sali sportów walk wraz z zapleczem zgodnie z opracowaną dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym.
l) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.),
m) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji Pozwolenia na Użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,
n) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,
o) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu i przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,
p) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,
q) nadzór autorski projektantów obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 1213000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- w zakresie części 1 zamówienia:
„Modernizacja i rozbudowa basenu w Krasnymstawie”
Oferta nr 1
TEXOM Sp. z o.o.
Al. Pokoju 1, 31-548 Kraków
Całkowita cena ofertowa brutto (Pc): 26.051.109,72 zł
Całkowita cena ofertowa netto (Pc): 21.179.764,00 zł
Długość okresu gwarancji (PG): 60 miesięcy
Oferta nr 2
P.W. BUDMAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Namysłowskiego 2
22-400 Zamość
Całkowita cena ofertowa brutto (Pc): 28.905.000,00 zł
Całkowita cena ofertowa netto (Pc): 23.500.000,00 zł
Długość okresu gwarancji (PG): 60 miesięcy
Zamawiający, na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości brutto: 12.000.000,00 zł (słownie: dwanaście milionów złotych 00/100), w tym: na część 1 - 10.500.000,00 zł brutto,
W związku z powyższym, w pełni uzasadnione jest unieważnienie postępowania.
Mając na uwadze powyższe, postanowiono jak na wstępie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- w zakresie części 2 zamówienia:
„Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki”
Oferta nr 1
TEXOM Sp. z o.o.
Al. Pokoju 1, 31-548 Kraków
Całkowita cena ofertowa brutto (Pc): 3.415.152,81 zł
Całkowita cena ofertowa netto (Pc): 2.776.547,00 zł
Długość okresu gwarancji (PG): 60 miesięcy
Zamawiający, na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości brutto: 12.000.000,00 zł (słownie: dwanaście milionów złotych 00/100), w tym: na część 2 - 1.500.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym, w pełni uzasadnione jest unieważnienie postępowania.
Mając na uwadze powyższe, postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.