eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › "Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży - Etap III - remont I piętra oraz konserwacja elewacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap III – remont I piętra oraz konserwacja elewacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 57063100000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworna 16

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (86) 215 42 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospod@lomza.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży – Etap III – remont I piętra oraz konserwacja elewacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a847f2-e318-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086936/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont I piętra budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSO-226-3/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 764227,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu I piętra budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 oraz spocznika piętrowego na poziomie I i II piętra zgodnie z:
1.1 Dokumentacją projektową „Remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży” branża architektoniczna autor mgr inż. arch. Andrzej Popławski. Załącznik nr 6 SWZ.
1.2 Dokumentacją projektową „Remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży – projekt budowlany zamienny” branża architektoniczna autor mgr inż. arch. Andrzej Popławski. Załącznik nr 7 do SWZ.
1.3 Projektem budowlany „Remont Instalacji Elektrycznych Sądu Okręgowego w Łomży” branża instalacje elektryczne, autor mgr inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 8 do SWZ.
1.4 Projektem wykonawczy „Remont Instalacji Elektrycznej Budynku Sądu Okręgowego w Łomży”, autor mgr inż. Wojciech Grudziński. Załącznik nr 9 do SWZ.
1.5 Przedmiarem robót „Remont Sądu Okręgowego w Łomży – remont I piętra” (branża architektoniczna i elektryczna). Załącznik nr 11 do SWZ.
1.6 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – remont I piętra (branża architektoniczna i elektryczna). Załącznik nr 13 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji naprawy elewacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 w zakresie naprawy cokołu, gzymsu cokołowego i ościeża drzwi wejściowych od strony dziedzińca oraz gzymsu międzykondygnacyjnego, strefy cokołowej oraz ościeża drzwi wejściowych od strony ul. Dwornej zgodnie z:
2.1 Programem robót budowlanych dla konserwacji elewacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży. Załącznik nr 10 do SWZ.
2.2 Przedmiarem robót „Roboty konserwacyjno-naprawcze elewacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży”. Załącznik nr 12 do SWZ.
2.3 Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – „Roboty konserwacyjno-naprawcze elewacji budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży”. Załącznik nr 14 do SWZ.
3. Na realizację przedmiotu zamówienia Sąd Okręgowy w Łomży posiada:
3.1 Decyzję nr 2/20 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 09.01.2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielenia pozwolenia na remont budynku Sądu Okręgowego w Łomży. Załącznik nr 15 do SWZ.
3.2 Decyzję nr 69/22 z dnia 20.05.2022 r. zmieniającą (w części) decyzję Prezydenta Miasta Łomży nr 2/20 z dnia 09.01.2020 r. Załącznik nr 16 do SWZ.
3.3 Pozwolenie Ł.5142.73.2019.ET Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w zabytku. Załącznik nr 17 do SWZ.
3.4 Pozwolenie Ł.5142.32.2022.ECH Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych w zabytku. Załącznik nr 18 do SWZ.
3.5 Pozwolenie Ł.5142.28.2022.AZ Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podejmowanie innych działań przy zabytku. Załącznik nr 19 do SWZ.
4. Przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli znajdujących się na I piętrze budynku głównego Sądu Okręgowego w Łomży, do pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 14 oraz ponowne przeniesienie wyposażenia biurowego i mebli do pomieszczeń, z których zostały wyniesione, po zakończeniu robót remontowych. Szczegółowy wykaz ilości mebli oraz wyposażenia z uwzględnieniem miejsca wraz z poziomem kondygnacji miejsca składowania na czas remontu zawiera załącznik nr 20 do SWZ. Uwaga: za powstałe z winy Wykonawcy ewentualne uszkodzenia mebli, wyposażenia, sprzętu, wynikłe podczas przemieszczania, demontażu i montażu odpowiada Wykonawca, a ewentualne naprawy pokryje we własnym zakresie.
5. Po zakończeniu robót remontowych, wniesieniu mebli i wyposażenia, wszystkie pomieszczenia, teren zewnętrzy, miejsce ustawienia sprzętu oraz składowania materiałów mają być posprzątane, przygotowane do użytkowania.
6. Nazwa i kod zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
6.1 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
6.2 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 935918,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1896406,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 935918,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider - Zakład Remontowo Budowlany Aleksander Stanisław Świderski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członek - Budownictwo Joanna Świderska ul. Fabryczna 17 18-400 Łomża

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-000-16-53, 718-123-94-40

7.3.3) Ulica: ul. Łomżyńska 21A

7.3.4) Miejscowość: Stare Kupiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 935918,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.