eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty chodników oraz inne prace naprawczo-remontowe na nieruchomościach niezabudowanych na terenie działania Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty chodników oraz inne prace naprawczo-remontowe na nieruchomościach niezabudowanych na terenie działania Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e64c9c4c-ad2c-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty chodników oraz inne prace naprawczo-remontowe na nieruchomościach niezabudowanych na terenie działania Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e64c9c4c-ad2c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Remont chodników i inne prace naprawczo-remontowe na terenach będących we władaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej (rejon Bałut)

1.1.23 Remont chodników i inne prace naprawczo-remontowe na terenach będących we władaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej (rejon Górnej)

1.1.24 Remont chodników i inne prace naprawczo-remontowe na terenach będących we władaniu Wydziału Gospodarki Komunalnej (rejon Polesia, Śródmieścia, Widzewa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2001142,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników oraz innych pracach naprawczo-remontowych na nieruchomościach niezabudowanych w rejonie Bałut.
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
• Rozebranie obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka), nawierzchni betonowej oraz bitumicznej;
• Roboty rozbiórkowe obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników
z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych, kostki betonowej,
płyt betonowych sześciokątnych wraz z ich ponownym ułożeniem;
• Wykonanie podbudowy (nawierzchni) betonowej, z kruszywa łamanego, z gruntu
stabilizowanego cementem;
• Wykonanie nawierzchni z nowych elementów betonowych i kamiennych: płyt betonowych, kostki betonowej i kamiennej granitowej, betonowych płyt ażurowych, płyt ściekowych betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z elementów betonowych z odzysku: płyt betonowych sześciokątnych (trylinka);
• Wykonanie nawierzchni bitumicznej;
• Ustawienie nowych obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych;
• Korytowanie;
• Wykonanie ławy betonowej z oporem;
• Regulację pionową studni telefonicznej, kanalizacyjnej, wodomierzowej, zasuwy wodociągowej i zaworu gazowego;
• Równanie (profilowanie) dróg gruntowych równiarkami samojezdnymi z wałowaniem dla uzyskania profilu poprzecznego o spadku daszkowym lub jednostronnym 3-6 %;
• Naprawy nawierzchni gruntowych tłuczniem kamiennym o uziarnieniu 0÷63 mm przy użyciu materiału wykonawcy łącznie z jego dowozem, wbudowaniem i wałowaniem wraz z wcześniejszym przygotowaniem podłoża;
• Rekultywacja trawników;
• Wykonanie i montaż słupków blokujących, wygrodzeń stalowo-żeliwnych i poręczy;
• Wykonanie i montaż znaków drogowych pionowych i poziomych oraz progów zwalniających;
• Wykonanie innych robót opisanych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedstawionej poniżej tabeli zawierającej przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 850588,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników oraz innych pracach naprawczo-remontowych na nieruchomościach niezabudowanych w rejonie Górnej.
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
• Rozebranie obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka), nawierzchni betonowej oraz bitumicznej;
• Roboty rozbiórkowe obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych, kostki betonowej,
płyt betonowych sześciokątnych wraz z ich ponownym ułożeniem;
• Wykonanie podbudowy (nawierzchni) betonowej, z kruszywa łamanego, z gruntu stabilizowanego cementem;
• Wykonanie nawierzchni z nowych elementów betonowych i kamiennych: płyt betonowych, kostki betonowej i kamiennej granitowej, betonowych płyt ażurowych, płyt ściekowych betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z elementów betonowych z odzysku: płyt betonowych sześciokątnych (trylinka);
• Wykonanie nawierzchni bitumicznej;
• Ustawienie nowych obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych;
• Korytowanie;
• Wykonanie ławy betonowej z oporem;
• Regulację pionową studni telefonicznej, kanalizacyjnej, wodomierzowej, zasuwy wodociągowej i zaworu gazowego;
• Równanie (profilowanie) dróg gruntowych równiarkami samojezdnymi z wałowaniem dla uzyskania profilu poprzecznego o spadku daszkowym lub jednostronnym 3-6 %;
• Naprawy nawierzchni gruntowych tłuczniem kamiennym o uziarnieniu 0÷63 mm przy użyciu materiału wykonawcy łącznie z jego dowozem, wbudowaniem i wałowaniem wraz z wcześniejszym przygotowaniem podłoża;
• Rekultywacja trawników;
• Wykonanie i montaż słupków blokujących, wygrodzeń stalowo-żeliwnych i poręczy;
• Wykonanie i montaż znaków drogowych pionowych i poziomych oraz progów zwalniających;
• Wykonanie innych robót opisanych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedstawionej poniżej tabeli zawierającej przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 850588,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników oraz innych pracach naprawczo-remontowych na nieruchomościach niezabudowanych w rejonie Polesia, Śródmieścia i Widzewa.
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
• Rozebranie obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka), nawierzchni betonowej oraz bitumicznej;
• Roboty rozbiórkowe obrzeży trawnikowych, krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, kostki betonowej, nawierzchni z płyt betonowych, kostki betonowej, płyt betonowych sześciokątnych wraz z ich ponownym ułożeniem;
• Wykonanie podbudowy (nawierzchni) betonowej, z kruszywa łamanego, z gruntu stabilizowanego cementem;
• Wykonanie nawierzchni z nowych elementów betonowych i kamiennych: płyt betonowych, kostki betonowej i kamiennej granitowej, betonowych płyt ażurowych, płyt ściekowych betonowych;
• Wykonanie nawierzchni z elementów betonowych z odzysku: płyt betonowych sześciokątnych (trylinka);
• Wykonanie nawierzchni bitumicznej;
• Ustawienie nowych obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych;
• Korytowanie;
• Wykonanie ławy betonowej z oporem;
• Regulację pionową studni telefonicznej, kanalizacyjnej, wodomierzowej, zasuwy wodociągowej i zaworu gazowego;
• Równanie (profilowanie) dróg gruntowych równiarkami samojezdnymi z wałowaniem dla uzyskania profilu poprzecznego o spadku daszkowym lub jednostronnym 3-6 %;
• Naprawy nawierzchni gruntowych tłuczniem kamiennym o uziarnieniu 0÷63 mm przy użyciu materiału wykonawcy łącznie z jego dowozem, wbudowaniem i wałowaniem wraz z wcześniejszym przygotowaniem podłoża;
• Rekultywacja trawników;
• Wykonanie i montaż słupków blokujących, wygrodzeń stalowo-żeliwnych i poręczy;
• Wykonanie i montaż znaków drogowych pionowych i poziomych oraz progów zwalniających;
• Wykonanie innych robót opisanych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedstawionej poniżej tabeli zawierającej przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 299965,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227803,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579753,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227803,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUM MAŁGORZATA JARZĘBOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473103334

7.3.3) Ulica: ul. Przełajowa 4 lokal 253

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-044

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227803,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227803,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579753,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227803,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUM MAŁGORZATA JARZĘBOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473103334

7.3.3) Ulica: ul. Przełajowa 4 lokal 253

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-044

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227803,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84236,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219252,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84236,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUM MAŁGORZATA JARZĘBOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473103334

7.3.3) Ulica: ul. Przełajowa 4 lokal 253

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-044

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84236,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.