eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › "Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości 990 mb"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości 990 mb"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia Konecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Slupia 30a

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41-391-11-47

1.5.8.) Numer faksu: 41-391-11-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości 990 mb"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3643d5-f2fb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034724/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1/P.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 001575T w msc. Pijanów przez wieś Kajetanów o łącznej długości
990 mb ” przewidziany do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Remont dotyczy przebudowy
drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Pijanów na działce ewidencyjnej nr 756, Gmina Słupia Konecka.
Zakres robót dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego :
• Wykonaniu remontu nawierzchni z betonu asfaltowego
• Zgodnie z zakresem robót adaptacji podlega istniejąca nawierzchnia drogi gminnej.
Droga, której dotyczy remont ma charakter drogi gminnej i służy obsłudze komunikacyjnej zabudowie mieszkaniowej typu
wiejskiego oraz dojazdu do gruntów rolnych. Nawierzchnia poboczy jest gruntowa o szer. ok. 0,50 m
Nawierzchnia jezdni posiada nawierzchnię bitumiczną gr. ok. 5-7 cm i szerokości 4,00 m. Nawierzchnia bitumiczna znajduje się w złym stanie technicznym, posiada liczne spękania zarówno poprzeczne jak i podłużne oraz nierówności. Odwodnienie
drogi odbywa się przez powierzchniowy spływ wód opadowych zgodnie ze spadkami poprzecznymi i podłużnymi drogi
gminnej wzdłuż rowów przydrożnych.
W pasie drogowym zlokalizowane są następujące sieci uzbrojenia terenu:
- Sieć wodociągowa, sieć energetyczna kablowa
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy, w tym roboty dodatkowe nieujęte w SWZ zostały
opisane w załącznikach do SWZ: dokumentacji projektowej, uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie,
ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1) COLAS Polska sp. z o. o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, cena oferty: 395 672,43 zł
2) Zakład Robót Drogowych DUKT sp. z o.o. ul. Zakładowa 17, 26-052 Nowiny, cena oferty: 405 900,00 zł
3) Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 268a, 25-116 Kielce, cena oferty: 361 809,84 zł
Ceny zawarte w ofertach w znaczący sposób przewyższały kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie inwestycji, tj.: 280 243,29 zł.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zdecydował o unieważnieniu postępowania działając na podstawie art. 255 pkt. 3
ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361809,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.