eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich obejmującej zadanie pn. Przebudowa drogi w Braszowicach - odcinek 2



Ogłoszenie z dnia 2021-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich obejmującej zadanie
pn. Przebudowa drogi w Braszowicach – odcinek 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich obejmującej zadanie
pn. Przebudowa drogi w Braszowicach – odcinek 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b537bc9c-1789-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183895/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201332,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana postępowaniu:

„Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich” obejmującej zadanie pn. „ Przebudowa drogi w Braszowicach – odcinek 2”

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego uproszczonej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - robót budowlanych polegających na przebudowie dróg w ramach inwestycji pod nazwą: „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich” obejmującej zadanie pn.: „ Przebudowa drogi w Braszowicach „– odcinek 2.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa dolnośląskiego, w powiecie Ząbkowickim, w miejscowości Braszowice odcinek nr 2 zlokalizowany na działkach nr 1132/3 i 1134/1 obręb Braszowice, jednostka ewidencyjna Ząbkowice Śląskie – obszar wiejski.

Stan istniejący:
Droga składa się z dwóch części o łącznej długość równej 114,19 m + 40,38 m = 154,57 mb. Obecnie droga posiada częściowo nawierzchnię ulepszoną nieutwardzoną z kruszywa łamanego, oraz nawierzchnię nieulepszoną gruntową porośniętą trawą. Na terenach przyległych występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz zabudowa zagrodowa.

Zakres przewidzianych robót:
• Prace geodezyjne,
• Wykonanie prac rozbiórkowych,
• Stabilizacją podłoża materiałem z dowozu na odcinku 86,57 mb,
• Wykonanie podbudowy drogi i zjazdów z kruszywa łamanego,
• Wykonanie nawierzchni asfaltowej,
• Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej na zjazdach;
• Wykonanie przepustu z korytek żelbetowych o dł. 7,5 mb;
• Utwardzenie pobocza kruszywem,

a) Konstrukcja drogi w km (odcinek1) 0+000-0+068,00
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm.
• Profilowanie podłoża na śr. Gł. 15 cm wraz z zagęszczeniem.

b) Konstrukcja drogi w km (odcinek 1) 0+068-0+114,19 (odcinek 2) 0+000-0+040,38
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowana mechanicznie gr 20 cm.
• Warstwa stabilizująca grunt z dowozu RM=5 MPa gr. 15 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. Uproszczonej dokumentacji projektowej,
2. STWIOR,
3. Pomocniczym przedmiarze robót.

4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155410,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155410,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155410,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Robert Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8851060897

7.3.3) Ulica: Wolibórz, nr 90, lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Wolibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 57-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155410,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania robót budowlanych: do 6 tygodni od daty przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.