eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "Termomodernizacja budynku wielorodzinnego ul. Dolnośląska 38 " - III postępowanie przetargowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku wielorodzinnego ul. Dolnośląska 38 ” - III postępowanie przetargowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku wielorodzinnego ul. Dolnośląska 38 ” - III postępowanie przetargowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999f9597-f20a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont budynku gminnego przy ul. Dolnośląskiej 38

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku położonego w Ząbkowicach Śląskich przy ul. Dolnośląskiej 38, obiekt znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków oraz figuruje w wykazie zabytków DWKZ we Wrocławiu. Zakres prac w zakresie elewacji frontowej obejmuje renowację elewacji, zbicie tynków, uzupełnienie ubytków cegieł i tynku, wykonanie tynku renowacyjnego osuszającego. W części I piętra malowanie farbą silikatową. Nadto wykonanie cokołu kamiennego z czerwonego piaskowca z półką poziomą. Wymiana orynnowania i rynny spustowej. W zakresie elewacji tylnej, ocieplenie wełną mineralną, wymianę rynny spustowej, wymianę okien, wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, ocieplenie stropu nad kondygnacją I piętra, wymianę systemu grzewczego w dwóch lokalach mieszkalnych, przebudowę kominów z wykonaniem przewodów powietrzno-spalinowych oraz wentylacji kuchni i łazienek, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania lokali, remont korytarza i klatki schodowej, wymianę pokrycia dachu.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Ząbkowice Śląskie przy ul. Dolnośląskiej 38, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.

Stan istniejący:

Przeprowadzenie termomodernizacji budynku oraz prac remontowych jest niezbędne. Wymiana pokrycia dachowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie budynku, a także wykonanie tynków renowacyjnych jest konieczne. Przedmiotowe prace budowlane zabezpieczą obiekt przed jego dalszą degradacją oraz w znacznym stopniu obniżą koszty utrzymania obiektu.

Zakres przewidzianych robót:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku położonego w Ząbkowicach Śląskich przy ul. Dolnośląskiej 38, obiekt znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków oraz figuruje w wykazie zabytków DWKZ we Wrocławiu. Zakres prac w zakresie elewacji frontowej obejmuje renowację elewacji, zbicie tynków, uzupełnienie ubytków cegieł i tynku, wykonanie tynku renowacyjnego osuszającego. W części I piętra malowanie farbą silikatową. Nadto wykonanie cokołu kamiennego z czerwonego piaskowca z półką poziomą. Wymiana orynnowania i rynny spustowej. W zakresie elewacji tylnej, ocieplenie wełną mineralną wymianą rynny spustowej, wymianę okien, wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, ocieplenie stropu nad kondygnacją I piętra, wymianę systemu grzewczego w dwóch lokalach mieszkalnych, przebudowę kominów z wykonaniem przewodów powietrzno-spalinowych oraz wentylacji kuchni i łazienek, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania lokali, remont korytarza i klatki schodowej, wymianę pokrycia dachu. Prace należy wykonać zgodnie z Decyzją nr 519/2021 pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych w zabytku z dnia 12.05.2022 r. oraz dokumentacją projektową i zgłoszeniem WB.6743.372.2021.EĆ z dnia 11.06.2022 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Projekcie budowlanym.
• STWIORB.
• Inwentaryzacji.
• Pomocniczym przedmiarze robót.

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni). Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.