eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. Budowa siłowni (...) w Minikowie; Budowa placu zabaw (...) w Wieszkach; Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. Budowa siłowni (...) w Minikowie; Budowa placu zabaw (...) w Wieszkach; Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. Budowa siłowni (...) w Minikowie; Budowa placu zabaw (...) w Wieszkach; Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f908420d-c9ee-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024548/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa siłowni zewnętrznej i placu zabaw w miejscowości Minikowo i Wieszki oraz zagospodarowanie terenu w miejscowości Michalin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie „Budowa siłowni zewnętrznej na działce nr 673 w Minikowie” i „Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach” – zakres I dofinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144556/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 608797,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133607,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Budowa siłowni zewnętrznej na działce nr 673 w Minikowie.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni zewnętrznej. Siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie montażu urządzeń sportowo-zabawowych tzw. Fitness oraz elementów małej architektury, stolika do gry w warcaby i chińczyka oraz tablicy informacyjnej - zawierającej regulamin korzystania z siłowni.
W skład dostawy i montażu urządzeń sportowo-zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
• wyciskanie siedząc + słup + wyciąg górny,
• steper + biegacz + odwodziciel,
• orbitrek,
• wioślarz,
• Street Workout – trening uliczny – urządzenie nr 1,
• Street Workout – trening uliczny – urządzenie nr 2,
• Stolik do gry w szachy i chińczyka,
• Tablica informacyjna – zawierająca regulamin korzystania z siłowni.

Stan istniejący:
Działka przeznaczona pod inwestycję jest w miarę płaska o nawierzchni zróżnicowanej: trawiastej, piaszczystej i utwardzonej. Na terenie działki od strony południowej zlokalizowany jest budynek świetlicy wiejskiej. Pozostała część działki jest niezagospodarowana. Teren działki jest częściowo ogrodzony ogrodzeniem stalowym.

Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie zwalnia potencjalnych wykonawców od indywidualnego określenia zakresu prac na podstawie projektu i wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 38828,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych oraz tablicy informacyjnej - zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw.
Zadanie dzieli się na dwa zakresy. I objęty dofinansowaniem PROW na lata 2014-2020, II realizacja zadania z Funduszu Sołeckiego.

ZAKRES I – objęty dofinansowaniem PROW na lata 2014-2020:

W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:
• Sprężynowiec – 2x,
• Zestaw zabawowy z dwoma wieżyczkami i dwoma zjeżdżalniami,
• Huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami,
• Huśtawka wagowa ważka
• Piaskownica
• Zjazd linowy

ZAKRES II – realizacja zadania z funduszu sołeckiego
W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia:

• Tablica informacyjna – zawierająca regulamin korzystania z placu zabaw.
• Chatka („chatka małolatka”)

Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa objęta jest szerszym zakresem.

Stan istniejący:
Teren działki zabudowany jest budynkiem świetlicy wiejskiej, budynkiem gospodarczym – węzła sanitarnego oraz znajduje się bezodpływowy zbiornik na nieczystości płynne, które znajdują się poza terenem przeznaczonym pod plac zabaw. Teren działki jest ogrodzony ogrodzeniem z siatki metalowej na słupkach stalowych i betonowych.

Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie zwalnia potencjalnych wykonawców od indywidualnego określenia zakresu prac na podstawie projektu i wizji w terenie.
Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 74289,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Michalin
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu rekreacyjno-sportowego w Michalinie. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu dwóch bramek na boisku do piłki nożnej (jedna dostarczona przez Zamawiającego) oraz dostawa 11 słupów ogrodzeniowych długości 5m wraz z 4 szt. zastrzałów (zgodnie z rysunkiem cz. III piłkochwytów - po stronie wschodniej).
Projekt zagospodarowania terenu obejmuje szerszy zakres niż przedmiotowe zamówienie.
W skład dostawy wchodzą:
• 1 szt. bramki na boisko do piłki nożnej ,
• Słupy stalowe ogrodzeniowe wraz z zastrzałami,
W skład montażu wchodzą:
• 2 szt. bramki na boisku do piłki nożnej.

Szczegółowy zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją i STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.5.) Wartość części: 20489,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81313,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731016256

7.3.3) Ulica: Osadnicza

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-785

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75642,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141928,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75642,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Kolaniki

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane w zakresie 20% - podwykonawca nieznany na etapie składania oferty i zawarcia umowy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75642,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części III - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Michalin na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z tym, ze w postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.