eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Budowa Powiatowego Domu Dzieci w Ciechanowie - nowoczesna placówka opieki dla najmłodszych.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Powiatowego Domu Dzieci w Ciechanowie - nowoczesna placówka opieki dla najmłodszych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ciechanowski- Starostwo Powiatowe w Ciechanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia 7

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@ciechanow.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ciechanow.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://stciechanow.bip.org.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Powiatowego Domu Dzieci w Ciechanowie - nowoczesna placówka opieki dla najmłodszych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c798a98-ebe2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036372/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Powiatowego Domu Dzieci w Ciechanowie - nowoczesna placówka opieki dla najmłodszych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.3.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dokończeniem budowy (obecnie stan surowy otwarty) przy ul. Kruczej w Ciechanowie na podstawie załączonej dokumentacji projektowej.

Obecnie budynek jest wstanie surowym otwartym, bez konstrukcji dachu, bez docieplenia i elewacji zewnętrznej. Do wykonania pozostały roboty wykończeniowe, posadzki, sufity podwieszane, wszystkie instalacje (wodnokanalizacyjna, elektryczna, sanitarna wentylacyjna) oraz zagospodarowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, w skład której wchodzi: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik do OPZ - Załącznik nr 7 do SWZ.
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

Działając na podstawie art. 131 ustawy Pzp, Zamawiający (pod rygorem odrzucenia oferty) przewiduje obowiązkowe odbycie przez wykonawców wizji lokalnej.
Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty, przystąpieniem do określenia wartości przedmiotu zamówienia, Wykonawca w dniu 24 czerwca 2022 r. w godzinach 9:00-13:00 przy udziale przedstawicieli Zamawiającego dokonał wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac tj. przy ul. Kruczej 32 w Ciechanowie, w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do sporządzenia prawidłowej wyceny robót. Udział w wizji lokalnej jest obowiązkowy dla wszystkich Wykonawców chcących złożyć ofertę.
Wykonawca winien sporządzić protokół z odbycia wizji lokalnej, który podpisują przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego, a Wykonawca ma obowiązek - pod rygorem odrzucenia oferty - dołączyć ten protokół do Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty tj. CYBER - TECH PPA Nałęcz S. C. Grzybowo 84, 06-461 Regimin (za kwotę 3 663 475,05 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, a którą udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert tj. 1 800 000,00 zł brutto. Powyższe wyczerpuje przesłankę unieważnienia postępowania z przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3663475,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3663475,05 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.