eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343282057

1.5.8.) Numer faksu: 343441935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.konopiska.akcessnet.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6cfc483-d1bc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009078/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154760/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z przeprowadzeniem pomiarów związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska.
Zakres modernizacji zakłada etapowanie i obejmuje wymianę 1252 opraw oraz dobudowę 196 opraw i wysięgników w ramach istniejącej infrastruktury oświetleniowej.
Zmodernizowany system oświetleniowy ma przynieść oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej oraz ograniczenia emisji szkodliwych substancji z tytułu zmniejszenia zużycia energii.

W ramach zadania przewiduje się następujące czynności:
1. Sporządzenie projektu modernizacji uwzględniającej dogęszczenie zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
2. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego który Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
3. Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
4. Dokonanie uzgodnień z TAURON Dystrybucja SA.
5. Demontaż i utylizacja 1252 kpl. istniejących opraw.
6. Dostawa 1448 kpl. opraw LED wyposażonych w układy zasilania z programowalnym autonomicznym trybem redukcji 30% w godzinach 23.00-05.00.
7. Montaż 1448 kpl. opraw LED wraz z osprzętem elektrycznym.
8. Dostawa 196 wysięgników wraz z osprzętem mocującym.
9. Montaż 196 wysięgników.
10. Wymiana przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw na nowe.
11. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia.
12. Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej.
13. Ujednolicenie oznaczenia i nazewnictwa szaf sterowniczych.
14. Ujednolicenie oznaczenia słupów z uwzględnieniem własności infrastruktury, w tym oznaczeniem numerycznym opraw z określeniem własności majątku.
15. Zaprojektowanie i zabudowanie optymalnego rozwiązania kompensacji mocy biernej z uwzględnieniem zmiennego profilu obciążenia opraw LED.
16. Synchronizacja zegarów astronomicznych sterujących automatyką.
17. Przedstawienie wyników analizy fotometrycznej wybranych opraw potwierdzających zgodność z normą PN-EN 13201 w wybranych lokalizacjach.
18. Sporządzenie map elektronicznych z usytuowaniem punktów świetlnych z wraz z ich opisem i dołączoną dokumentacją fotograficzną infrastruktury i otoczenia.
19. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej z przyporządkowaniem do szaf sterowniczych i numerów punktów poboru energii zgodnych z ich identyfikacją przez TAURON Dystrybucja SA.
Uwaga:
Zamawiający zwraca uwagę iż Wykonawca na podstawie rozdziału 4.2 pkt 13 i 14 ma obowiązek uzgodnić i uzyskać zgodę od TAURON Nowe Technologie S.A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz Program funkcjonalno-użytkowy który jest załącznikiem do
ogłoszenia o postepowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2015309,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2309940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2015309,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmont sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761537012

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 88

7.3.4) Miejscowość: Dobrodzień

7.3.5) Kod pocztowy: 46-380

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2015309,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.