eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tresna › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Tresna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338661325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c3a2bb-d5cc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie z art. 305 pkt 2) ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5552491,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzybrodziu Bialskim”. Termomodernizacja budynków polegająca na częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu przegród oraz modernizacja instalacji, m.in.: wymiana instalacji c.o. z grzejnikami, c.u.w., budowa kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową, montażem pieców, instalacja ogrzewania powietrznego sali gimnastycznej, wykonaniem energooszczędnego oświetlenia oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 1 w Międzybrodziu Bialskim, ul. Bielska 2, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, gmina Czernichów.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlano – wykonawczy), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar robót (pomocniczo).
Pożądane jest, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, w którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
Zamawiający informuje o trwającej przebudowie drogi wojewódzkiej nr 948 na terenie gminy Czernichów oraz gmin ościennych (od DK 52 (rondo w m. Kobiernice) do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 946 w m. Żywiec (Oczków)). W związku z trwającą przebudową wprowadzana jest tymczasowa organizacja ruchu oraz ograniczenia w poruszaniu się po poszczególnych odcinkach drogi związane zarówno z zamknięciami drogi wojewódzkiej 948 dla ruchu pojazdów, jak i objazdami i ograniczeniami tonażowymi na tychże objazdach. Wykonawca powinien powyższe okoliczności uwzględnić w składanej przez siebie ofercie, bowiem nie będą one stanowiły podstawy zamiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto Zamawiający informuje, że w związku z trwającą przebudową drogi wojewódzkiej nr 948 następują czasowe zajęcia nieruchomości (działek) na terenie szkoły (wokół budynków szkoły). Skan mapy z zakresem czasowych zajęć terenu wokół szkoły znajduje się w dokumentacji projektowej.
Zamawiający podkreśla, że inwestycja będzie realizowana na terenie czynnych, użytkowanych budynków Szkoły Podstawowej nr 1. Szkoła Podstawowa składa się z trzech budynków – segmentów (A, B, C) oraz 2 przewiązek pomiędzy nimi. W budynkach znajdują się: szkoła podstawowa, sala gimnastyczna i przedszkole, Gminny Zespół Oświatowy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania dostępu do budynków, wejść/wyjść ewakuacyjnych, bezpiecznego dojścia dla pieszych z ul. Bielskiej lub/i Żywieckiej/Szkolnej, bezpiecznej komunikacji pieszej na terenie budynków (między segmentami oraz dojść do boisk szkolnych) w okresie trwania realizacji inwestycji aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Zamawiający dopuszcza możliwość czasowego ograniczenia w użytkowaniu maksymalnie jednego segmentu budynku w związku z prowadzonymi robotami z jednoczesnym zapewnieniem bezpiecznych wejść do budynków, bezpiecznej komunikacji pieszej do/z budynków, pomiędzy segmentami oraz zapewnieniem dróg ewakuacyjnych. Zamawiający nie przewiduje zamknięcia stołówki, zaplecza kuchennego oraz szatni w trakcie trwania roku szkolnego. Prace budowlane na terenie stołówki, zaplecza kuchennego oraz szatni Wykonawca zaplanuje i wykona w okresie przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie). Wykonawca ograniczy do minimum zakłócenia w sposobie użytkowania budynku. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz Dyrektora placówki projekt organizacji robót i zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót w/w projekt organizacji powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: ogrodzenia, barierki, zabezpieczenia, zapory, oznakowanie, światła ostrzegawcze, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo użytkowników szkoły. Wszystkie znaki i urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Inspektora Nadzoru.
Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób uzgodniony z Inspektora Nadzoru oraz przez wykonanie i umieszczenie, w miejscach (na terenie szkolnym) i w ilościach określonych przez Inspektora Nadzoru, tablic informacyjnych, których treść będzie zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. Na tablicach informacyjnych zamieszony zostanie kontakt telefoniczny czynny całodobowo do wyznaczonej przez Wykonawcę osoby odpowiedzialnej za stan bezpieczeństwa terenu budowy.
Dodatkowo przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona i umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną wykonaną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. 2021 poz. 953 z późniejszymi zmianami), dla dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych - Fundusz Przeciwdziałania COVID-19 dla gmin i powiatów. Wzór logo oraz tablicy znajduje się na stronie internetowej BGK Polski Ład w zakładce „Materiały promocyjne dla JST”: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674 oraz w załączniku nr 6 do uchwały nr 102 RM z dnia 23 lipca 2020 r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego. Przed wykonaniem Wykonawca przedstawi treść tablicy do zatwierdzenia Zamawiającemu.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym Zaproszeniem, Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarem robót (pomocniczo), Projektem Umowy oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość Wykonywanych robót i bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy w budynku i terenie przyległym do budowy oraz bezpieczeństwo terenów, na których mogą wystąpić zagrożenia dla ludzi i mienia w związku z prowadzonymi robotami. Metody użyte przy budowie: technologia, maszyny, urządzenia i sprzęt muszą zapewniać skuteczną ochronę ludzi, środowiska, budynków i budowli, w tym infrastruktury, na tych obszarach w szczególności przed:
- hałasem,
- wibracją,
- drganiami i wstrząsami,
- zanieczyszczeniem odpadami poprodukcyjnymi i komunalnymi gleb, wód i powietrza,
- zanieczyszczeniem powietrza emisją gazów, pyłów i dymów,
- zanieczyszczeniem środowiska przetrwalnikami zarazków chorobotwórczych i metalami ciężkimi,
- znaczącymi lub gwałtownymi zmianami poziomu wód gruntowych.
Wykonawca zapewni skuteczną ochronę przed:
- pogorszeniem istniejącego stanu technicznego budynków i budowli, których dotyczy inwestycja oraz sąsiadujących z budową,
- zamuleniem cieków, kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej produktami pochodzącymi z budowy lub gruntem,
- zalewaniem przyległego do budowy terenu w związku z procesami budowy.
W przypadku zaistnienia konieczności wejścia w tereny przyległe poza zakresem opracowania, celem wykonania prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca pozyska zgody właścicieli na wykonanie prac i dopełni niezbędnych formalności. Wszystkie koszty udostępnienia terenu zarówno w zakresie, jak i poza zakresem opracowania wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obciążają Wykonawcę robót.
Wykonawca ubezpieczy swoją działalność przed roszczeniami wynikającymi z wystąpienia szkód, których źródłem byłyby zdefiniowane powyżej zagrożenia. W celu wyeliminowania lub ograniczenia przedmiotowych zagrożeń Wykonawca, wg własnej oceny, opracuje i wdroży program monitoringu i zabezpieczenia ludzi, środowiska i obiektów budowlanych w trakcie trwania robót i w okresie gwarancyjnym. Elementem wyjściowym programu monitorowania powinna być opracowana przez wykonawcę dokumentacja techniczna oceniająca i dokumentująca istniejący stan techniczny budynków i budowli zlokalizowanych w obszarze oddziaływania budowy.
Istniejąca na terenie budowy, w budynkach i terenie przyległym infrastruktura techniczna (wodociąg, kanalizacja, gazociąg, linie kablowe, napowietrzne lub ziemne elektroenergetyczne oraz teletechniczne, itp.) musi pozostać czynna do końca prowadzenia robót chyba, że projekt przewiduje jej likwidację, lub przewidziana jest jej przebudowa/budowa i nastąpi przełączenie starych instalacji do nowobudowanej, co pozwoli zachować ciągłość dostaw mediów. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wykona przekopy kontrolne, celem wykrycia nieujętych w dokumentacji sieci uzbrojenia terenu, sieci niepodlegających ewidencji uzbrojenia terenu, jak np.: sieci drenarskie. Ponadto Wykonawca wykona inwentaryzację pozostałych elementów zagospodarowania terenu mogących kolidować z inwestycją. W razie potrzeby Wykonawca zabezpieczy, przebuduje lub usunie napotkane elementy. Wszystkie koszty związane z przekopami oraz zabezpieczeniem, przebudową i usunięciem napotkanych elementów zagospodarowania terenu obciążają Wykonawcę i powinny zostać ujęte w cenie kontraktowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7150000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7150000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7150000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Jurczak Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372310813

7.3.3) Ulica: Bukowska 24A

7.3.4) Miejscowość: Porąbka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-353

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Beata Jurczak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7150000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.