eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Konserwacja Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu wraz z wyposażeniem.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu wraz z wyposażeniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523592200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu wraz z wyposażeniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc705bd4-d28f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Konserwacja Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1239410,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja Domu Rodziny Jana Kasprowicza
w Inowrocławiu i budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu
i wyposażeniem. Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i budżetu Powiatu Inowrocławskiego. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Lokalizacja inwestycji: ul. Wielkopolska 11, 88-100 Inowrocław, działka o nr ewid. 58, obręb 0007, Inowrocław Obr. 7, arkusz 90, jednostka ewidencyjna: 040701_1, Inowrocław. Na działce znajdują się dwa budynki, w tym zabytkowy dom rodziny Jana Kasprowicza wpisany do rejestru zabytków pod nr A/313/1 decyzją z dnia 15.05.1992 r. oraz budynek gospodarczy. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: prace remontowe dwóch istniejących budynków wraz z zagospodarowaniem terenu, w ramach których zostaną wykonane nowe instalacje wewnętrzne i zewnętrzne dostosowanie do aktualnych przepisów oraz zakup i dostawę wyposażenia. Budynek gospodarczy w południowo-zachodniej części działki stanowić będzie zaplecze-techniczne i sanitarne. Budynek podzielono na trzy pomieszczenia: zaplecze gospodarcze oraz dwie łazienki: męską oraz damską przystosowaną także dla osób niepełnosprawnych. W zakres robót wchodzą m.in.:
1) prace przygotowawcze;
2) prace rozbiórkowe;
3) prace budowlane;
4) wyposażenie instalacyjne obiektu, w tym m.in.:
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja elektryczna,
- okablowanie strukturalne, WI-FI,
- system sygnalizacji włamania i napadu,
- system telewizji dozorowej,
- instalacja odgromowa do wymiany.
5) zagospodarowanie terenu.
Teren całej inwestycji musi być przystosowany do użytku przez osoby niepełnosprawne. Wykonawca na własny koszt musi dostarczyć wyposażenie Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu obejmujące następujące elementy:
1) namiot i meble zewnętrzne;
2) materiały edukacyjne i promocyjne;
3) sprzęt komputerowy i multimedialny;
4) urządzenia interaktywne;
5) meble i wyposażenie kuchenne;
6) rowery, stacje bazowe dla rowerów oraz stojaki do rowerów.
Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia, rozładunku oraz uruchomienia przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach Domu Rodziny Jana Kasprowicza w Inowrocławiu. W przypadku mebli zewnętrznych, mebli i wyposażenia kuchennego oraz dostawy rowerów, stacji bazowych dla rowerów oraz stojaków dla rowerów Wykonawca zobowiązany jest również do ich zamontowania według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane rękojmi za wady na okres 60 m-cy i gwarancji jakości na okres minimum 36 m-cy, licząc od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego przez obie Strony. W przypadku wyposażenia Zamawiający wymaga gwarancji udzielonych przez producentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438929,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1775798,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1438929,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Wielich Przedsiębiorstwo Budowlane MON-TEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562572773

7.3.3) Ulica: ul. Trzcińskiego 22/8

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1438929,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.