eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych
dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19fe7e42-d9da-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych
dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19fe7e42-d9da-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Organizacja i realizacja szkoleń dla nauczycieli ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław w ramach projektu "Międzykulturowa szkoła".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Międzykulturowa szkoła” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/TP/CKZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113392,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Międzykulturowa integracja dzieci i młodzieży” dla maksymalnie 167 nauczycieli z 2 szkół podstawowych Gminy Wrocław.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 1”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 6 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
• Szkoła Podstawowa nr 83 (2 grupy);
• Szkoła Podstawowa nr 32 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 21 (4 grupy).

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie zasad funkcjonowania różnych kultur w społeczności szkolnej oraz stosowania metod i technik wspierania rozwoju dzieci po doświadczeniu migracji i traumatycznych zdarzeń.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”.

10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 14352,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” dla maksymalnie 733 nauczycieli z 10 szkół Gminy Wrocław (4 szkoły ponadpodstawowe, 6 szkół podstawowych).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 2”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 25 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 80 (3 grupy)
2) Szkoła Podstawowa nr 97 (3 grupy)
3) Szkoła Podstawowa nr 118 (3 grupy)
4) Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy)
5) Liceum Ogólnokształcące nr V (2 grupy)
6) Technikum nr 15 (2 grupy)
7) Szkoła Podstawowa nr 19 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 7 (2 grupy)
8) Szkoła Podstawowa nr 17 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 17 (2 grupy)
9) Szkoła Podstawowa nr 32 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 21 (3 grupy)
10) Zespół Szkół nr 3 (3 grupy)

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej/ponadpodstawowej.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”.



10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 55200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia
w formie warsztatowej pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” dla maksymalnie 79 nauczycieli z 3 szkół podstawowych Gminy Wrocław.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 3”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 4 grupach w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 12 (1 grupa)
2) Szkoła Podstawowa nr 36 (1 grupa)
3) Szkoła Podstawowa nr 118 (2 grupy)

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych na dzień (1 godz. dydaktyczna = 45 min) i/lub w soboty od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych na dzień (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej/ponadpodstawowej.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”.


10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne w kontekście pracy z uczniem migrującym” dla maksymalnie 156 nauczycieli z 2 szkół Gminy Wrocław (1 szkoła podstawowa, 1 szkoła ponadpodstawowa).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 4”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 6 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 80 (4 grupy)
2) Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy)

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie edukacji włączającej oraz jej wdrażania w praktykę edukacyjną z uwzględnieniem kształcenia specjalnego.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”.


10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 13176,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia
w formie warsztatowej pn. „Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne w kontekście pracy z uczniem migrującym” dla maksymalnie 25 nauczycieli z 2 szkół podstawowych Gminy Wrocław.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 5”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 2 grupach w wymiarze 8 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 19 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 7 (1 grupa)
2) Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 18 (1 grupa)

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie edukacji włączającej oraz jej wdrażania w praktykę edukacyjną z uwzględnieniem kształcenia specjalnego.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”.


10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 6592,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Prawo oświatowe w praktyce-praca z uczniem z Ukrainy” dla maksymalnie 56 nauczycieli z 1 szkoły ponadpodstawowej Gminy Wrocław.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 6”.

3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.

4. Szkolenie będzie realizowane w 2 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia: Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy).

6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie obowiązujących aktów prawnych dotyczących kształcenia i wychowania dzieci z Ukrainy w polskim systemie edukacji.

9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorem szkoły
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”.


10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 4392,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Szkolenia Agnieszka Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931939825

7.3.3) Ulica: Pabianicka 4/8

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-339

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educafe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381129017

7.3.3) Ulica: Stanisława Małachowskiego 2/1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13536,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Szkolenia Agnieszka Zienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931939825

7.3.3) Ulica: Pabianicka 4/8

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-339

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4928,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.