Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00188669/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 30 maja 2023 r.
na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39
podczas OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 2564311976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 30 maja 2023 r.na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39
podczas OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ec55e8-df6f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6235,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną w dniu 30.05.2023 r. w Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39 podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Rola polityki kryminalnej w zapewnianiu bezpieczeństwa, która polega na przygotowaniu i podaniu posiłków dla planowanej liczby uczestników 45 osób wraz z obsługą kelnerską
(45 obiadów w dniu konferencji) oraz obsługę dwóch przerw kawowych dla 45 osób. Ostateczna liczba osób zostanie podana po podpisaniu umowy. Wykonawca musi zapewnić stoły oraz krzesła dla wszystkich uczestników usługi gastronomicznej.
Zamawiający zapewni miejsce do serwowania posiłków i miejsce do serwowania przerw kawowych. Wykonawca zapewni białą zastawę porcelanową z serwetkami materiałowymi
i papierowymi, metalowe sztućce, obrusy na stołach przeznaczonych do serwowania obiadu
i przerw kawowych oraz szkło do napojów. Wykonawca zapewnia przystrojenie z kwiatów żywych na stołach przeznaczonych do serwowania obiadu i przerw kawowych. Po wykonanej usłudze wykonawca musi posprzątać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4471,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4471,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4471,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "DREWUTNIA", "PANDEROSA"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INGA EWA MYSZKA PANDEROSA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212218736
7.3.3) Ulica: Garwolińska 53
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4471,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-30 do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Remont drogi powiatowej nr 3642W od m. Tęczki w kierunku drogi krajowej nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji wirusa grypy ptaków typu A w systemie automatycznym MagCore HF 16 Plus dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- "Usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Rumi".
- PODN.ZP.321.4.2024 Przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 600 uczestników Festynu edukacyjnego
- Usługi cateringowe w ramach poddziałania 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)/2
- ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GOTOWYCH POSIŁKÓW (CAŁODOBOWE WYŻYWIENIE) DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.