Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00213155/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa nr 26/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa nr 26/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae8990dc-e587-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd, konserwacja i naprawa systemu sterowania automatyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji postepowania.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki mające na celu dalsze sprawne, bezpieczne
i niezawodne działanie w zakresie zbierania i przetwarzania danych, i informacji pozyskiwanych
z urządzeń obiektowych współpracujących z systemem ONYKS MIL 2 oraz SITE ONE zgodnie
z ich przeznaczeniem.
Zakres wykonania naprawy i przeglądu:
wykonanie przeglądu urządzeń obiektowych w zakresie ich poprawnego działania,
oględziny w zakresie uszkodzeń mechanicznych i termicznych (odkształcenia, pęknięcia itp.),
sprawdzenie komunikacji między sondami a systemem sterowania, sprawdzenie dokładności
wskazań sond w systemie, sprawdzenie połączeń elektrycznych oraz działanie elementów elektroniki,
wymiana zaworu przepływomierza;
naprawa niesprawnego zwijadła na froncie kolejowym stanowisko nr 3;
wymiana 5 szt. uziemiaczy EKX-4 oraz montaż i konfiguracja;
wymiana elektrozaworów i konfiguracja;
wymiana grzałki w skrzynce sterowniczo – sygnalizacyjnej TSZ – 9,
wykonanie badania 1 szt. AccuLoada III – S (dwukanałowy),
osuszenie przestrzeni między płaszczowej w zbiorniku buforowym.
Zakres naprawy i przeglądu należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu
zamówienia i zakresem usług zawartym w Załączniku Nr 1 do SWZ
a) Przegląd układu pomiarowego obejmuje:
miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG SMT- 2 szt.;
miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG XMT - 3 szt.;
międzypłaszczowy czujnik wycieku EGG -3 szt.;
turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H3 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 10 szt.;
turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H4 wraz z zaworami, elektrozaworami
i czujnikami temperatury 1 szt.;
odgaźniki AE 1700/PN10/SS-10 szt.
b) Przegląd systemu sterowania i automatyki (połączony bezpośrednio, zbierający
i przetwarzający dane z układu pomiarowego) obejmuje:
kontroler nalewu ACCULOAD III-S (dwukanałowy) 5 szt.;
kontroler nalewu ACCULOAD III-S ( jednokanałowy) - 1 szt.;
kontroler przepełnienia wagonów kolejowych typu OSV-R - 6 szt.;
kontroler obecności operatora „DEADMAN" D-1, - 10 szt.;
kontroler uziemienia cystern kolejowych i samochodowych typ EK 3 - 10 szt.;
kontroler uziemienia i przepełnienia cystern typ EUS 1 - 4 szt.;
tablica wyłączeń awaryjnych TAW 1, -1 szt.;
tablica sterowniczo-sygnalizacyjna z ekranem dotykowym TS-1, szt. 1.;
tablica TE1 E1, 1 - szt.;
rozdzielnica elektryczna R-1, - 1 szt.;
tablice sterownicze - zasilające TSZ-1 i TSZ-2.
c) Przegląd Lokalnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych" - SITE ONE - 1 kpl. (komputer, monitor, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
systemowe Microsoft Windows XP Polish OEM;
wizualizacyjno-bazodanowe Site - One wer. 2.9.1-L;
system portów wejścia i wyjścia - komplet w skrzyni.
d) Przegląd Centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych ONYX MIL 2 (komputer, monitor, drukarka, zasilacz awaryjny) oraz oprogramowanie:
- systemowe Microsoft Windows 10;
- system portów wejścia i wyjścia;
- oprogramowanie serwera bazy danych MS SQL Server Standard Edition 2008 x 64.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „naprawę oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja” – sprawa numer 26/2023 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2), z uwagi na fakt, iż jedna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu przez Wykonawcę: AGAT S.A., ul. Zawiszy Czarnego 10, 91-829 Łódź, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) z uwagi na fakt, iż oferta jest niezgodna z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 4) - oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów tj. art. 781 § 1 ustawy z 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn.zm.) a także na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5) gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).Wobec faktu, iż jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu podlega odrzuceniu, obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania
w przedmiocie sprawy na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawę sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Powiat Świdwiński"
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Pociąg do wysokiej jakości edukacji w Gminie Pełczyce"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.