eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52c6b9a9-b96a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122937/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa ul.Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – wydatki finansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 otrzymanych w 2020r. w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2. Inwestycję należy wykonać w oparciu o cztery dokumentacje projektowe:
1) Dokumentacja projektowa budowy ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od Al. Jana Pawła II do drogi serwisowej drogi ekspresowej S12),
2) Dokumentacja projektowa budowy ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od ul. Rejkowizna do Al. Jana Pawła II),
3) Dokumentacja projektowa budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Drewnianej w Świdniku,
4) Dokumentacja projektowa budowy sieci kanalizacji sanitarnej 200PVC wraz z przykanalikami 200PVC i 160PVC do granic prywatnych nieruchomości, przewodem tłocznym, przepompownią oraz zasileniem przepompowni w energię elektryczną.

3. W ramach dokumentacji, o której mowa w pkt 2.1) tj. „budowy ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od Al. Jana Pawła II do drogi serwisowej drogi ekspresowej S12)” należy wykonać:
1) budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (zgodnie z rysunkiem zamiennym),
2) budowę jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,0 m na całym odcinku,
3) budowę skrzyżowań z drogami przewidzianymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego,
4) budowę zjazdów na przyległe działki,
5) wykonanie elementów organizacji ruchu,
6) roboty rozbiórkowe obejmujące istniejące nawierzchnie oraz ogrodzenia kolidujące z projektowanym układem drogowym,
7) budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową studni chłonnych,
8) budowę oświetlenia drogowego,
9) budowę kanału technologicznego,
10) przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń uzbrojenia terenu,
11) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z zakresem inwestycji i nasadzenia zieleni.


4. W ramach dokumentacji, o której mowa w pkt 2.2) tj. „budowy ul. Drewnianej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od ul. Rejkowizna do Al. Jana Pawła II)” należy wykonać:
1) budowę jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (zgodnie z rysunkiem zamiennym),
2) budowę łącznika o nawierzchni z betonu asfaltowego,
3) budowę obustronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,0 m na początkowym odcinku od ul. Rejkowizna do projektowanego łącznika wzdłuż granicy lasu,
4) budowę jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,0 m na odcinku od projektowanego łącznika do końca odcinka drogi,
5) budowę zjazdów na przyległe działki,
6) zapewnienie rezerwy na ścieżkę rowerową wzdłuż lasu,
7) wykonanie elementów organizacji ruchu,
8) roboty rozbiórkowe obejmujące istniejące nawierzchnie, istniejący przepust pod zjazdem oraz ogrodzenia kolidujące z projektowanym układem drogowym,
9) budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową studni chłonnych,
10) budowę oświetlenia drogowego,
11) budowę kanału technologicznego,
12) przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń uzbrojenia terenu,
13) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z zakresem inwestycji i nasadzenia zieleni.


5. W ramach dokumentacji, o której mowa w pkt 2.3) tj. „budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Drewnianej w Świdniku” należy wykonać:
- sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości około 988,9m. Projektowana sieć kanalizacji składa się z odcinków o spływie grawitacyjnym z rur 250PVC (692,2m), 280x16,6 PE100-RC (19,4m) i 200PVC (194,0m) oraz odcinka tłocznego z rur 110x6,6 PE100-RC (83,3m).

6. W ramach dokumentacji, o której mowa w pkt 2.4) tj. „budowy sieci kanalizacji sanitarnej 200PVC wraz z przykanalikami 200PVC i 160PVC do granic prywatnych nieruchomości, przewodem tłocznym, przepompownią oraz zasileniem przepompowni w energię elektryczną” należy wykonać:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej 200PVC o długości 395,20m wraz z przykanalikami 200PVC (łączna długość 105,20m) i 160PVC (łączna długość 432,00m) do granic prywatnych nieruchomości, przewodem tłocznym 110PE o długości 122,80m, przepompownią oraz zasileniem przepompowni w energię elektryczną.

7. W ramach wszystkich dokumentacji należy wykonać geodezyjne pomiary powykonawcze. Należy wykonać także książkę drogi dla wybudowanej ul. Drewnianej. Nawierzchnię chodników wraz z obrzeżami należy wykonać w kolorze czerwonym.

8. Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie przez właściwy organ oraz wykona zmianę stałej organizacji ruchu i czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca usunie karpy drzew pozostałe po wycince przeprowadzonej przez Lasy Państwowe na terenie działki nr 81/1 obręb 4 – Nadleśnictwo Świdnik.

9. Dodatkowo należy przewidzieć wykonanie dwóch dodatkowych zjazdów indywidualnych. Lokalizacja zostanie ustalona na etapie budowy. Parametry powyższych zjazdów:
- szerokość 4m,
- długość do 5 m,
- skosy 1,5x1,5m,
- wykop do 10m3 ,
- nasyp do 10m3 ,

10. Konstrukcja dodatkowych zjazdów:
8 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej typ holland, kolorowa,
4 cm podsypka z grysu 2/5 mm,
15 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej cementem C3/4<=6Mpa,
33 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2<=4MPa

11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8179477,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9346457,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8179477,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430951540

7.3.3) Ulica: ul.Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8179477,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.