eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych robót budowlanych towarzyszących - Modernizacja placu zabaw przy ul. Warmińskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych robót budowlanych towarzyszących – Modernizacja placu zabaw przy ul. Warmińskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,152293,abed38452bc6fe4397bf05689d044f6f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych robót budowlanych towarzyszących – Modernizacja placu zabaw przy ul. Warmińskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1000a6-95cc-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040349/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych robót budowlanych towarzyszących – Modernizacja placu zabaw przy ul. Warmińskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.87.2023.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134145,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wraz z ich montażem oraz wykonaniem koniecznych robót budowlanych towarzyszących – Modernizacja placu zabaw przy ul. Warmińskiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) dostawę nowych obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach nowej strefy placu zabaw (nowa strefa placu zabaw połączona projektowanym ciągiem komunikacyjnym z istniejącym placem zabaw oraz pozostałą strefą rekreacyjno-sportową) wraz z dedykowaną nawierzchnią bezpieczną (nawierzchnia gumowa bezpieczna wykonana z mat przerostowych wypełnionych ziemią urodzajną i obsiana trawą - zapewniająca odpowiednią wysokość swobodnego upadku dla dzieci);
b) dostawę i budowę ogrodzenia wewnętrznego ochronnego (piłkochwytu) w ramach istniejącej strefy rekreacyjno-sportowej;
c) dostawę i montaż nowego zestawu do koszykówki w ramach strefy rekreacyjno-sportowej; przeniesienie istniejącego zestawu do koszykówki (demontaż i ponowny montaż w miejscu wskazanym); przeniesienie stołu do ping ponga (demontaż i ponowny montaż w miejscu wskazanym);
d) demontaże istniejącego wybranego wyposażenia rekreacyjno-sportowego tj. zestawów betonowych skatepark;
e) remont istniejącego placu zabaw (demontaż wybranych urządzeń rekreacyjno-zabawowych, montaż nowych urządzeń i małej architektury)
f) wykonanie nawierzchni utwardzonych komunikacyjnych – ścieżka utwardzona zapewniająca skomunikowanie projektowanej strefy placu zabaw z istniejącym placem;
g) wyposażenie istniejącego przęsła ogrodzenia wydzielającego plac zabaw w furtkę systemową;
h) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
i) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny poprzez prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania,
j) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów wraz z dokonaniem stosownych opłat,
k) obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania dokumentacji powykonawczej geodezyjnej,
l) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat,
m) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149749,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255317,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149749,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia Podwykonawcom: prace
ziemne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149749,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia.
1. Przekazanie placu budowy (terenu realizacji robót) nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia
umowy.
2. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy nastąpi do 10 dni kalendarzowych po przekazaniu terenu budowy.
3. Zakończenie robót budowlanych i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do
16 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.