eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@anstar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://anstar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48bf0d3-feb7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102893/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/773409

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-8/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji ANS w Tarnowie usytuowanych w następujących lokalizacjach Tarnowa:
a) Budynek A, B, CD, EFG – ul. Mickiewicza 8,
b) Budynek Domu Studenta – ul. Słowackiego 7.
B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie:
a) zmieszanych odpadów komunalnych,
b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:
− papier - w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
− metale i tworzywa sztuczne - w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
− szkło - w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła.
c) bioodpady, w szczególności: trawa, liście, gałęzie.
d) odpady poremontowe zawierające np. tynki, kafle, gipsy, cegły, gruz albo zdarte podłogi, wyprodukowane z najróżniejszych rodzajów materiałów (deski, panele, linoleum, wykładziny).
C. Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Usługa obejmuje:
a) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania,
b) utrzymanie będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła we właściwym stanie higienicznym (mycie
i dezynfekcja) i technicznym,
c) ponownego ustawienia pojemników/kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji,
d) usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów/zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów
z pojemników w trakcie ich przeładunku,
e) utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów).
2. Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów:
a) Odpady niesegregowane (zmieszane):
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik stacjonarny KP-7 przeznaczony do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 3 pojemniki czterokołowe o pojemności 1,1 m3 przeznaczone do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku),
b) Odpady segregowane papier:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 15 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
c) Odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 15 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
d) Odpady segregowane szkło:
− ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
− ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 15 01 07) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku),
e) Bioodpady:
− ul. Mickiewicza 8 - bioodpady w ilości 60 m3 rocznie (kod: 20 02 01) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
f) Odpady poremontowe:
− ul. Mickiewicza 8, – 1 kontener o pojemności 6 m3 przeznaczony do gromadzenia odpadów poremontowych (kod: 17 09 04) – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował:
a) ceną brutto:
- cena najniższej oferty/cena badanej oferty x 0,6 x 100 = liczba punktów w kryterium cena,
b) aspektem środowiskowym - normą emisji spalin:
- jeżeli wszystkie pojazdy skierowane przez Wykonawcę do realizacji usługi w zakresie odbioru odpadów z posesji ANS w Tarnowie będą spełniały europejską normę emisji spalin min. EURO 5 – oferta otrzyma 40 pkt,
- jeżeli co najmniej jeden z kilku pojazdów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usługi w zakresie odbioru odpadów z posesji ANS w Tarnowie będzie spełniał europejską normę emisji spalin min. EURO 5 – oferta otrzyma 20 pkt,
- jeżeli Wykonawca nie dysponuje żadnym pojazdem spełniającym europejską normę emisji spalin min. EURO 5 – oferta otrzyma 0 pkt,

Uwaga! Jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji usługi w zakresie odbioru odpadów bezpośrednio z posesji ANS w Tarnowie łącznie jeden pojazd i pojazd ten będzie spełniał europejską normę emisji spalin min. EURO 5 – oferta otrzyma 40 pkt.

2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów oceny.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy- norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
− Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych – Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 2519 z późn. zm.).
− Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: − Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: − wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych – Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2022 r., poz. 2519 z późn. zm.),
− wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do SWZ,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ,
3) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy),
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 5 do SWZ (o ile dotyczy),
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SWZ (o ile dotyczy),
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
7) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu –Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.