eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w sołectwie Sudoły

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w sołectwie Sudoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322

1.5.2.) Miejscowość: Pysznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 841 00 04

1.5.8.) Numer faksu: 15 841 00 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pysznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w sołectwie Sudoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3d6ef9-f3b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019048/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w sołectwie Sudoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot inwestycji:
Zakres inwestycji :
a) Roboty przygotowawcze obejmujące: wykonanie rusztowań, pomostów, daszków zabezpieczających, roboty ziemne,
b) Roboty rozbiórkowe obejmujące: obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, demontaż stolarki okiennej drzwiowej (wg zakresu), demontaż pokrycia wraz z istniejącym ołaceniem, wymiana krokwi drewnianych, rozbiórka istniejącego terenu utwardzonego wg dokumentacji rysunkowej,
c) Roboty obejmujące ocieplenie i izolacje ścian fundamentowych,
d) Roboty obejmujące montaż nowej stolarki okiennej PCV wg wskazanego w zakresie, parapetami zewnętrznymi, wewnętrznymi, wykończeniem wewnętrznych ościeży w zakresie wg dokumentacji rysunkowej. Parapety zewnętrzne projektowane jako nowe w całym budynku.
e) Roboty obejmujące montaż nowej stolarki stalowej wraz z wykończeniem wewnętrznych ościeży w zakresie wg dokumentacji rysunkowej.
f) Roboty obejmujące ocieplenie metodą lekką suchą wełną mineralną (λ max = 0,042) ścian zewnętrznych budynku pomieszczeń ogrzewanych o grubości ocieplenia 15cm (10+5) wraz z zewnętrzną okładziną z desek drewnianych elewacyjnych imitujących bale ze sznurem.
g) Roboty obejmujące ocieplenie stropu drewnianego metodą natrysku pianą PUR otwarto-komórkową (λ max = 0,028) od strony nieogrzewanej,
h) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej,
i) Wykonanie daszku szklanego lub drewnianego nad bocznym wejściem do budynku zamontowanych,
j) Wymiana Istniejących skrzynek gazowych na nowe,
k) Wykonanie odnowienia kominów poprzez wykonanie nowej wyprawy wierzchniej kominów, obróbek blacharskich oraz kratek wentylacyjnych chromoniklowych,
l) Wykonanie nowej podbitki dachowej drewnianej,
m) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy powlekanej trapezowej wraz łatami kontraktami i wiatroizolacją na wymienionych elementach krokwi dachowych.
n) Roboty obejmujące budowę terenu utwardzonego przy budynku w zakresie wg dokumentacji rysunkowej
o) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, odtworzenie instalacji odgromowej wg opracowania branży elektrycznej
Szczegółowy zakres prac został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
Lokalizacja terenu objętego opracowaniem:
Pysznica - Sudoły, ul. Sanowa 40, dz. nr ew. 4555.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”; Gmina Pysznica jako Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie przetargowe.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.