Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218287/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa śruty, dodatków mineralnych i pasz dla Bydła (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radzików IHAR
1.5.2.) Miejscowość: Radzików
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zd.radzikow@ihar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ihar-pibzdradzikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowy Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
hodowla twórcza i zachowawcza nasion pszenicy ozimej i jęczmienia jarego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa śruty, dodatków mineralnych i pasz dla Bydła (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9187abcb-f3d3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/IHAR-PIBZD.PN.D 08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śruta rzepakowa; ilość: 30,0 ton; czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Śruta sojowa, ilość: 30,0 ton, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 75609,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Młóto browarniane, ilość: 180,0 ton, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sypki tłuszcz chroniony (*Palmit16) lub równoważny, ilość: 5,0 ton, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 40650,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dodatki mineralne, ilość: 3,6 tony, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 15447,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka paszowa dla jałówek, ilość: 1,0 tona, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka Paszowa dla krów zasuszonych 1adaptacja, ilość: 1,0 tona, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mineralna mieszanka paszowa dla krów zasuszonych 2 adaptacja, ilość: 1,0 tona; czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnoporcjowy preparat mleko zastępczy dla cieląt, ilość: 3,0 tony, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszanka paszowa uzupełniająca dla cieląt, ilość: 3,0 tony, czas realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe - koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku
- Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.