Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00191372/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
- 2021/BZP 00197130/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych z kładką przy Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie wraz z remontem nawierzchni pochylni oraz chodników wokół terenu zieleńca - II przetarg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4165237
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
HTTPS://UMCHORZOW.LOGINTRADE.NET/REJESTRACJA/USTAWOWE.HTML1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych z kładką przy Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie wraz z remontem nawierzchni pochylni oraz chodników wokół terenu zieleńca - II przetarg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62bad854-1464-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178625/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.469.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376401,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej z kładką dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającej dostęp z tarasu do ogrodu Domu Pomocy Społecznej „Nadzieja” w Chorzowie. W zakres zadania wchodzi również remont nawierzchni pochylni oraz chodników wokół terenu zieleńca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45431200-9 - Kładzenie glazury
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 5 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”. W związku z otrzymaniem przez Zamawiającego pytań do w/w postępowania Zamawiający zgodnie z ustawą zamierzał przesunąć termin otwarcia ofert o czas pozwalający na wyjaśnienie nieścisłości oraz przygotowanie przez Wykonawców prawidłowych ofert. Zamawiający 04 października br. na platformie e-Zamówienia przygotował stosowny formularz ale niestety nie mógł go opublikować. Niestety w związku awarią platformy e-Zamówienia na której Zamawiający obowiązany jest zamieszczać między innymi ogłoszenia o zmianie ogłoszenia takowej zmiany nie mógł dokonać. W dniu 05 października br. Zamawiający otrzymał telefonicznie informację o awarii systemu i nie otrzymał informacji jak długo będzie ona usuwana. Jednocześnie Zamawiający zwrócił się za pomocą formularza zgłoszenia do Centrum Pomocy jednak nie otrzymał odpowiedzi a ogłoszenia nadal nie można było zamieszczać. W związku z powyższym, ponieważ nie było możliwości przesunięcia terminu otwarcia ofert a Wykonawcy nie mogli złożyć prawidłowych ofert Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie.INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Katowicach przy ul. gen. J. L. Sowińskiego 2 w Katowicach
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.