eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach - w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach – w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75e82a9d-e294-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach – w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e82a9d-e294-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040922/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIETOKRZYSKIEGO NA LATA 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.16.2023.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu poprawy efektywności energetycznej budynku świetlicy wiejskiej w Sworzycach, zlokalizowanego na działce nr ewid. 559, obręb 0044 Sworzyce, gm. Końskie. W ramach realizacji zadania należy wykonać termomodernizację budynku świetlicy/OSP, w zakres której wchodzą:
- demontaż istniejącego ocieplenia budynku oraz ocieplenie przegród zewnętrznych metodą lekką mokrą (parter: styropian gr. 15 cm, λ= 0,036 W/mK, wyprawa tynkarska; ściany fundamentowe: styropian ekstrudowany XPS gr. 10 cm, λ=0,036 W/mK; pas szerokości 2,0 m z wełny mineralnej gr. 15 cm, λ=0,036 W/mK (między pomieszczeniem garażowym a świetlicą), wyprawa tynkarska; (ocieplenie dotyczy części istniejącej budynku bez części rozbudowywanej);
- ocieplenie stropu zewnętrznego (maty z wełny mineralnej 15 + 10 cm, λ=0,035 W/mK
oraz dodatkowo nad pomieszczeniem garażu płyty ogniochronne niepalne silikatowo – cementowe EI60 gr. 20 mm; częściowo podłoga z płyt OSB gr. 22 mm);
- wykonanie opaski wokół budynku, szer. 50 cm: od strony wschodniej, zachodniej oraz w części nierozbudowywanej od strony południowej, od strony północnej po wykonaniu prac termomodernizacyjnych należy odtworzyć istniejące utwardzenie;
- wymiana stolarki okiennej U=0,9 W/m²K, drzwi zewnętrznych oraz bramy U=1,3 W/m²K: wymiana okna O1 (116x162cm) - 1 szt., O2 EI30 (56x162cm) - 1szt., drzwi D1, brama B1; zamurowanie okna O1 (116x162cm) – 1 szt. elewacja północna – patrz Projekt budowlano-wykonawczy dot. termomodernizacji oraz Projekt techniczny dot. rozbudowy budynku (z uwagi na rozbudowę budynku pozostałe okna nie podlegają wymianie);
- modernizacja systemu ogrzewania: montaż pompy ciepła 3-8 kW wraz z kotłem elektrycznym 4/6/8 kW; w dokumentacji dot. termomodernizacji budynku przewidziano system ogrzewania ściennego, dla lepszej sprawności systemu centralnego ogrzewania w budynku istniejącym należy wykonać ogrzewanie podłogowe zgodnie z Projektem technicznym dot. rozbudowy budynku (rys.1, str.40), natomiast w pomieszczeniu garażu instalację grzejnikową; montaż licznika energii;
- montaż instalacji fotowoltaicznej (PV) 5,4 kW (12 paneli, 450 Wp każdy), która pokryje zapotrzebowanie na energię niezbędną do podgrzania c.w.u. (podgrzewacze wody), zasilania pompy ciepła, systemu oświetlenia wewnętrznego oraz urządzeń elektrycznych w budynku;
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie okładzin GK ścian Sali zebrań wraz z pracami wykończeniowymi i malowaniem, w pomieszczeniu garażowym należy dokonać wymiany tynków wraz z malowaniem; uwaga! w budynku termomodernizowanym część robót zostanie wykonane przez Wykonawcę rozbudowy budynku m.in. wydzielenie pomieszczeń nr od 1 do 6 (rys. A-2 str.16, Projekt techniczny dot. rozbudowy) z montażem drzwi wewnętrznych, montażem armatury, wykonaniem wentylacji itp.);
- wszystkie roboty nieujęte w przedmiocie zamówienia, a opisane w audycie energetycznym budynku oraz projekcie budowlano – wykonawczym wraz z projektami branżowymi i przedmiarami (stanowiącymi jedynie materiał pomocniczy!);
UWAGA! Część robót objętych przedmiotem zamówienia stanowi zakres określony w dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy budynku.
W przypadku wystąpienia rozbieżności w zapisie parametrów technicznych w dokumentacji i przedmiocie zamówienia zawsze należy uwzględnić parametry wyższe!
Załączone przedmiary są materiałami pomocniczymi służącymi do oszacowania wielkości zamówienia, przy jednoczesnym uwzględnieniu robót opisanych w przedmiocie zamówienia oraz załączonych dokumentacjach dot. wykonania termomodernizacji.
UWAGA! Celem prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca realizujący powyższe roboty musi podjąć ścisłą współpracę z Wykonawcą realizującym rozbudowę budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Family Invest Stachera Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581994760

7.3.3) Ulica: 1 Maja 23

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.