Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem -Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubenia 131
1.5.2.) Miejscowość: Lubenia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178503914
1.5.8.) Numer faksu: 178755090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubenia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem -Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c2ed2b-c4bb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044753/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorski nad zadaniem - Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100190,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje kompleksową obsługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem " Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska "
Zakres robót objętych nadzorem:
Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska.
W tym:
Zadanie 1
Roboty budowlane - Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska
Zadanie 2
Dostawa wyposażenia - Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa miejsca opieki nad dziećmi do lat trzech wraz z wyposażeniem w miejscowości Siedliska.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje budowę budynku niepodpiwniczonego, 1 kondygnacyjnego.
- Powierzchnia całkowita budynku: 429.00 m2
- Powierzchnia strefy pożarowej (Pow. Wewnętrzna): 389.35m2
- Wysokość budynku: 8,04 m
- Liczba kondygnacji: 1 (budynek parterowy)
oraz jego wykończenie i wyposażenie .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Zamawiający Gmina Lubenia, dokonał unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 5 PZP bo wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.W dniu 24.05.2023 r. unieważniono postępowanie na roboty budowlane, które miały być objęte nadzorem w ramach niniejszego postępowania ze względu na fakt iż wszystkie oferty na roboty budowlane podlegały odrzuceniu.
Zamawiający ze względu na procedury obowiązujące w Programie Strategicznym Polski Ład z którego finansowane miały być roboty budowlane zmuszony jest zrezygnować z realizacji projektu, dla którego przewidziano nadzór niniejszym postępowaniem.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 40
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 40
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.