eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Rozbudowa budynku szkoły ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienki celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie w związku z realizacją projektu.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku szkoły ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienki celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie w związku z realizacją projektu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/sptarnow,m,390925,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku szkoły ZSLiT w Wojniczu w tym o szyb windowy i remont łazienki celem likwidacji barier architektonicznych w obiekcie w związku z realizacją projektu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fdba7e-eed0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003812/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa szkoły Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczy celem likwiadacji barier architektonicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128468/07

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 286624,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
1) Lokalizacja inwestycji: Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu, ul. Jagiellońska 17,
32-830 Wojnicz, działka nr 1665/19
2) Zamówienie polega rozbudowie budynku szkoły Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu o szyb windowy pod montaż platformy dla osób niepełnosprawnych oraz remont istniejącego pomieszczenia magazynowego na toaletę dla osób niepełnosprawnych
3) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robot:
a. W zakresie zagospodarowania terenu:
• Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o szyb windowy wraz z wiatrołapem, pod montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
• Przebudowa drogi wewnętrznej na ciąg pieszo – jezdny
• Przebudowa i budowa chodnika prowadzącego do projektowanego szybu windowego
• Budowa miejsca postojowego dla samochodu osoby niepełnosprawnej
b. W zakresie części kubaturowej:
• Montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych (w konstrukcji samonośnej bez maszynowni o napędzie elektrycznym), umożliwiającej dostępność na wszystkie kondygnacje
• Dostosowanie istniejącego pomieszczenia magazynowego na toaletę dla osób niepełnosprawnych
4) Szczegółowy zakres robót w tym robót zapewniających dostępność dla osób z niepełnosprawnościami oraz wymagania co do zaoferowanych urządzeń określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa wykonana przez Biuro Projektów i Usług Geodezyjnych INWESTPROJEKT – TARNÓW, 33-100 Tarnów ul. Sowińskiego 19.
5) Z uwagi na fakt, że roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie szkoły, gdzie należy wziąć pod uwagę bezpieczeństwo przebywających tam osób oraz szczególne zagrożenia związane ze stanem epidemii COVID 19 , a w przypadku konieczności wejście do budynku szkoły lub przynależnych , Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem ZSLiT w Wojniczu winien uzgodnić warunki ochrony oraz sposoby zabezpieczeń prze rozpoczęciem robót.
6) Gwarancja i rękojmia:
a. Wymagany, minimalny okres gwarancji na platformę pionową 36 – mcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót
b. Wymagany, minimalny okres gwarancji na przedmiot umowy 36 – mcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót
c. Wymagany, minimalny okres rękojmi 24 – mce od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót
7) Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,- zł.
8) Przy realizacji zamówienia na roboty budowlane, winien spełnić następujące wymagania
a. Maszyny mobilne nieporuszające się po drogach (tj. maszyny budowlane- koparki, ładowarki, spycharki, itp.) o mocy powyżej 18kW winny spełniać wymagania w postaci wyposażenia w filtr cząstek stałych (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla silników spalinowych w zakresie ograniczającym emisji zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych przez te silniki Dz.U.2014 poz. 588 oraz późniejszymi zmianami)
b. Obowiązek czyszczenia na mokro przez wykonawcę ulic
i terenu wokół budowy, które są zanieczyszczone na skutek budowy,
c. Zraszanie w okresie bezdeszczowym składowisk materiałów sypkich,
d. Stosowanie stanowisk do usuwania gruntu lub błota z kół sprzętu ciężkiego opuszczających plac budowy,
e. Stosowanie cięcia elementów betonowych na „mokro”,
f. Stosowanie przykrycia przy przewożeniu materiałów pylących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473000,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473000,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473000,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa EFEKT Jarosław Smosna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731497522

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 31

7.3.4) Miejscowość: Koszyce Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 33-111

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473000,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.