eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Termomodernizacja budynków szkół wraz z modernizacją kotłowni i instalacji C.O oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej zasilającej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków szkół wraz z modernizacją kotłowni i instalacji C.O oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej zasilającej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bochnia-gmina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków szkół wraz z modernizacją kotłowni i instalacji C.O oraz wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i elektrycznej zasilającej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904ea0cd-a916-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056336/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynków szkół Gminy Bochnia - Poprawa efektywności energetycznej budynków w Bogucicach, Damienicach, Dąbrowica, Pogwizdów, Proszówki

1.1.4 Termomodernizacja budynków szkół Gminy Bochnia - Poprawa efektywności energetycznej budynków w Stanisławicach , Nieszkowice Małe, Brzeźnica, Łapczyca, Baczków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baczkowie w zakresie: ocieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń, modernizacja instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 542153,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Gminnych w Bogucicach w zakresie: ocieplenie ścian, dachu i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2200908,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/innych pomieszczeń. Zamawiający informuje, iż w tym samym terminie co termomodernizacja szkoły podstawowej w bliskim jej sąsiedztwie prowadzona będzie budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do szkoły. W dokumentacji projektowej w pliku opisanym „SYT” załączono mapę sytuacyjną na której wrysowana została sala gimnastyczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1266609,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Damienicach w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1452000,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrowicy w zakresie: ocieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, modernizacja instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 999733,79 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Gminnych w Łapczycy w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, modernizacja instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2482713,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 7 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, likwidacja dwóch kotłów gazowych, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1732380,96 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 8 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pogwizdowie w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1454760,29 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 9 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Proszówkach w zakresie: ocieplenie ścian, dachu i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pomp ciepła, montaż nowych gazowych kotłów kondensacyjnych, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 436000,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 10 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola
w Stanisławicach w zakresie: ocieplenie ścian i stropów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła, montaż nowego gazowego kotła kondensacyjnego, wymiana istniejącej instalacji c.o., wymiana istniejącego oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej, roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zakresie kotłowni/ innych pomieszczeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1542153,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751226,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768270,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751226,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPU GP-TERM M. Gajek, B. Gajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751773361

7.3.3) Ulica: ul. Grzegórzecka 67G/178,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-532

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751226,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2303264,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415765,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2303264,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GP Construction Sp. z o.o. ,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPU GP-TERM M. Gajek, B. Gajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751773361

7.3.3) Ulica: Ul. Grzegórzecka 67G/178

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-532

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2303264,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470793,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782623,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470793,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "BUDOLEX" Stanisław Oleksy,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371349551

7.3.4) Miejscowość: Ujanowice 109

7.3.5) Kod pocztowy: 34-603

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470793,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1515958,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1812146,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1619319,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372206233

7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 7/49

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-348

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1619319,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144564,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1441259,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144564,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Palej ZAKŁAD USŁUGOWY REMONTOWO – BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680002863

7.3.3) Ulica: UL. ŁANY 15

7.3.4) Miejscowość: BOCHNIA

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144564,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2657774,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3405469,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2657774,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372206233

7.3.3) Ulica: ul. Drukarska 7/49

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-348

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2657774,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1826839,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2103668,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1826839,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Usługi Inżynierskie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772382418

7.3.3) Ulica: ul. Praska 32B/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-328

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1826839,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1567479,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1880073,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1567479,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10

7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1567479,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4869649,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5992990,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4869649,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10

7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4869649,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1613091,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2043927,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1613091,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341976007

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10

7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 33-342

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1613091,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.