eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska › Odmulanie i konserwacja 10 wodopojów oraz konserwacja i czyszczenie rowów melioracyjnych - 2 km na terenie Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odmulanie i konserwacja 10 wodopojów oraz konserwacja i czyszczenie rowów melioracyjnych – 2 km na terenie Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha Rzeczka 60

1.5.2.) Miejscowość: Płaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odmulanie i konserwacja 10 wodopojów oraz konserwacja i czyszczenie rowów melioracyjnych – 2 km na terenie Nadleśnictwa Płaska w Żylinach w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96ab2c9-1ad6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00070053/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe - Odmulanie i konserwacja wodopojów i czyszczenie i konserwacja rowów melioracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa ochrona żubra w Polsce

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.17.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 46296,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
a)
• roboty ziemne polegające na odmuleniu tj. wypompowani0u wody z wodopojów, wybraniu mułu z dna wodopojów spowodowanego procesem zamulania w 10 wodopojach znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Płaska w ramach realizacji projektu pn.: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020)
• Wodopoje mają docelowo mieć kształt nieregularny o maksymalnej głębokości do 2,5 m od poziomu terenu,
• Brzegi wodopojów powinny zostać przywrócone do stanu w którym żubry będą miały łagodny dostęp do wody i ograniczy to dalszy proces zamulania,
• Materiał z odmulania powinien zostać rozplantowany wokół wodopojów w odległości do 100m i równomiernym wyrównaniu.
• Roboty ziemne polegające na odmuleniu rowów o szerokości dna do 1,2 m, grubość warstwy namułu 0,2 m za pomocą urządzeń mechanicznych polegające na wydobyciu namułu z dna rowu wraz z rozplantowaniem urobku na poboczu wzdłuż rowu,
• Wycięcie/wykoszenie krzewów i porostów (jeżeli występują) wzdłuż rowów na szerokość minimum 1 metra z każdej strony rowu.
2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca, Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie miejsc przeznaczonych do odnowienia wodopojów, zobowiązani są poinformować Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną przez terminem składania ofert.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej niezbędnej do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Okazanie działek oraz wskazanie miejsca lokalizacji dostaw zainteresowanym Wykonawcom nastąpi w terminie do 4 dni przed terminem składania oferty. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu powinni poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną, np. e-mail o potrzebie okazania na gruncie działek podlegających zabiegom. Okazanie zostanie potwierdzone „protokołem okazania”.
5. Należyta realizacja poszczególnych zadań zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem odbioru dostawy i usług podpisanym przez obydwie strony.
6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z terminami określonymi w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, użytych elementów maszyn, itp.).
9. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w tabeli opisującej przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji – w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Korekty dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres rzeczowy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
10. Za termin wykonania uznaje się odebrany przedmiot umowy bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym Protokołem Odbioru Prac.
11. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie na zasadach określonych we wzorze Umowy.
12. Odbiór prac będzie dokonany w imieniu Zamawiającego przez koordynatora projektu oraz innych przedstawicieli Zamawiającego
13. Podstawę do zapłaty wynagrodzenia i wystawienia faktury stanowi załączony oryginał bezusterkowego Protokołu Odbioru Prac, potwierdzony przez Strony. Płatność będzie dokonana po wykonaniu zamówienia, potwierdzone Protokołem Odbioru Prac.
14. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
71311100-2 Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458544 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Rolniczych i Transportowych, Żwirownia Lipsk II, Krzysztof Zieziula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461001059

7.3.3) Ulica: ul. Masztowa 9

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.