Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123917/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00141645/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku retencyjnym na rzece Małoszówka oraz w Parku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAZIMIERZA WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413521-937
1.5.8.) Numer faksu: 413521-956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierzawielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91897f7d-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku retencyjnym na rzece Małoszówka oraz w Parku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91897f7d-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095853/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku retencyjnym na rzece Małoszówka oraz w Parku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5028376,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Budowa Altany na Rynku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na
normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to
oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają
parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie
normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji, PFU oraz wykazanie równoważności przez
zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar
wskazania „równoważności”.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 158033,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Zagospodarowanie terenu parku miejskiego wraz z remontem amfiteatru oraz zagospodarowanie terenu nad zbiornikiem retencyjnym.Przedmiot zamówienia nie obejmuje do wyceny następujących elementów przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej dla Zagospodarowanie terenu w Parku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej:
Rozdział 1: WOLNOSTOJĄCA TOALETA PUBLICZN, Elementu 1.1 do 1.4, od pozycji 1 do 48.
Rozdziału 3: AMFITEATR, Elementu 3.1, pozycji od 81 do 89; elementu 3.2, pozycji od 90 do 96;
Elementu 3.5, pozycji 102;
Rozdziału 6: INSTALACJA TELEWIZJI DOZROWEJ CCTV, Elementu 6.1, pozycji od 160 do 184.
ORAZ z przedmiaru branży elektrycznej Rozdziału 2: Zasilanie Toalety, pozycji od 22 do 42.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na
normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to
oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają
parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie
normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji, PFU oraz wykazanie równoważności przez
zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar
wskazania „równoważności”.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.5.5.) Wartość części: 2859091,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Przebudowa i rozbudowa Skateparku w Parku Miejskim w Kazimierzy Wielkiej.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na
normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to
oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają
parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie
normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji, PFU oraz wykazanie równoważności przez
zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar
wskazania „równoważności”.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.5.) Wartość części: 1103312,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej wokół zbiornika retencyjnego na rzece Małoszówka.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, który stanowi załącznik do SWZ;
b) wzór umowy – stanowiących Załączniki do SWZ.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na
normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to
oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają
parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ , również dopuszcza się wykazanie
normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji, PFU oraz wykazanie równoważności przez
zastosowanie materiałów odpowiadających normie produktu wskazanego z nazwy. Na Wykonawcy spoczywa ciężar
wskazania „równoważności”.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2064464,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adriana Malinowska Zadaszenia Tarasowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886-266-08-56
7.3.3) Ulica: Cudzynowice 171
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Adriana Malinowska Zadaszenia Tarasowe
jakie przetargi wygrała firma
Adriana Malinowska Zadaszenia Tarasowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2819584,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2819584,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2819584,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „FRANCUZ” Bogdan Francuz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682-000-12-72
7.3.3) Ulica: Żębocin 24b
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Francuz Firma "FRANCUZ"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Francuz Firma "FRANCUZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2819584,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1394865,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sk8yard Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-247-32-91
7.3.3) Ulica: ul. Królewska 57
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2044788,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2894792,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2044788,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA-KOP Grzegorz Wawrzeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 682-134-26-09
7.3.3) Ulica: Niegardów 60
7.3.4) Miejscowość: Koniusza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2044788,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.