eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa dystrybucji energii elektrycznej dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku Sp. z o.o. jako prosumenta energii odnawialnej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dystrybucji energii elektrycznej dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku Sp. z o.o. jako prosumenta energii odnawialnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ogród Zoologiczny w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520487360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Norbertańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 3660523

1.5.8.) Numer faksu: 24 3660513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zoo.plock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność Ogrodów Botanicznych i Zoologicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dystrybucji energii elektrycznej dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku Sp. z o.o. jako prosumenta energii odnawialnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177f9764-e04f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).

Uzasadnienie faktyczne: W związku z upływem okresu obowiązywania dotychczasowych umów konieczne jest zawarcie nowych umów o świadczenie usług dystrybucji. Zgodnie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W Płocku usługę dystrybucji energii świadczy jedynie ENERGA OPERATOR S.A., w związku z czym zamówienie może zostać udzielone tylko temu Wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 784274,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku Sp. z o.o. jako prosumenta energii odnawialnej.
2. Miejsce dostarczenia energii elektrycznej - Płocku, ul. Norbertańska 2.
3. Szacowana łączna ilości (4 lata) 2.985.652 kWh w tym:
1) stacja AS1-191: mocy umownej stałej 120 kW – PPE 590243871015980798 – 2.080.568 kWh,
2) stacja AS1-192: mocy umownej stałej 78 kW – PPE 590243871015968871 – 905.084,00 kWh.
4. Wartość mocy umownej stałej wprowadzanej do sieci OSD w ciągu roku w kW:
1) PPE 590243871015980798 - 49,59 kW.
2) PPE 590243871015968871 - 49,80 kW.
5. Rozliczenie według grupy taryfowej: B22.

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964657,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 964657,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 964657,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA-OPERATOR Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58300001190

7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 130

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 964657,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że z uwagi na wymogi przedstawione przez Wykonawcę, zawarto 2 odrębne umowy dla każdego PPE oddzielnie. Wszystkie umowy zostały zawarte od dnia 12.03.2024 r. na czas nieokreślony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.