eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Poprawienie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Żegliny, Myi, Górnianki, Piskary, Liswarty poprzez remont budowli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawienie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Żegliny, Myi, Górnianki, Piskary, Liswarty poprzez remont budowli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r8136,Poprawienie-zdolnosci-retencyjnej-zlewni-rzeki-Zegliny-Myi-Gornianki-Piskary-Lis.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawienie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Żegliny, Myi, Górnianki, Piskary, Liswarty poprzez remont budowli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9186c1-edfd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.74 Remont budowli piętrzących w celu zwiększenia zdolności retencyjnej - RZGW Poznań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.46.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700322,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Żegliny poprzez remont budowli. Jest to remont jazów rzeki Żeglina - km 5+608, 8+931, 9+573 gm. Sieradz powiat sieradzki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 36277,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Myi poprzez remont budowli. Jest to remont zastawki rzeki Myja - km 26+032, 26+299 gm. Brąszewice powiat sieradzki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 55106,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej zlewni rzeki Górnianki poprzez remont budowli. Jest to jaz ruchomy rz. Górnianka w km /+380 w m. Opatów powiat kłobucki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 40646,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Piskary poprzez remont budowli. Jest to remont budowli piętrzących - 1 jaz ruchomy rz. Piskary - km 3+190 w m. Zajączki II w gm. Krzepice powiat kłobucki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 65039,31 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na poprawieniu zdolności retencyjnej rzeki Liswarty poprzez remont budowli. Jest to remont jazu żelbetowego ruchomego rzeki Lisswrta - km 48+070 w m. Podłęże Szlacheckie gm. Przystajń powiat kłobucki. Roboty przewidziane do wykonania zostały sklasyfikowane w dwóch działach, jako roboty udrożnienie i roboty budowlano-remontowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 503252,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44630,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44630,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44630,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740

7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44630,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 03.09.2021 Zamawiajacy wezwał wykonawców do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni, tj do dnia 08.10.2021r. Wykonawca, Zakład Robót Inżynieryjnych Marian Gruchot ul. Stefana Żeromskiego 101, 62 – 600 Koło nie złożył pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. W związku z powyższym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
W dniu 08.10.2021r. Zamawiający przesłał do Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński na podst. art. 274 wezwanie do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów.
W dniu 08.10.2021r. upłynął przedłużony termin związania ofertą. W związku z powyższym w dniu 19.10.2021r. Zamawiajacy zwrócił się do Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński z prośbą o wyrażenie zgody na wybór jego oferty w części 2 po upływie terminu związania ofertą. W odpowiedzi Wykonawca AG-POL poinformował, iż nie wyraża zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą.
Oferta Wykonawcy AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy inż. Dariusz Kruszyński podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp, ponieważ wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
W związku z tym, iż w części 2 postępowania wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, nie ma możliwości przeprowadzenia procedury o której mowa w art. 252 ust. 3 ustawy Pzp.
Zgodnie z 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49995,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49995,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49995,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740

7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49995,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79997,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79997,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79997,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-POL Zakład Usługowo-Produkcyjno- Handlowy inż. Dariusz Kruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290528740

7.3.3) Ulica: ul. Radomska 53

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79997,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 31.08.2021r. Zamawiajacy dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części 5 postępowania. Jako Wykonawcę zadania – „Remont jazu w celu zwiększenia zdolności retencyjnej rzeki Liswarty” wybrano firmę HANSA-INVEST Sp. z o. o. ul. Dmowskiego 6A, 62-500 Konin. Wykonawca został powiadomiony, że zawarcie umowy na warunkach ofertowych zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy Pzp, może nastąpić od 07.09.2021 r. do 16.09.2021 r.
Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonano w terminie związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął w dniu 08.09.2021r. Wykonawca kilkakrotnie kontaktował się w celu uzgodnienia terminu podpisania umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jednakże do dnia 16.09.2021r. nie dostarczył podpisanej umowy, jak również nie zgłosił się
celem jej podpisania.
W dniu 21.09.2021r. Zamawiajacy ponownie wezwał Wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem podpisania umowy. Wykonawca w odpowiedzi na pismo poinformował, że był związany złożoną ofertą do dnia 08.09.2021r. i w związku z nieprzedłużeniem terminu
związania ofertą nie ma możliwości prawnych do zawarcia umowy.
W dniu 27.09.2021r. Zamawiajacy zwrócił się do Wykonawcy Hansa-Invest z pytaniem czy wyraża wolę podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie złożonej w przedmiotowym postępowaniu mimo upływu terminu związania ofertą? Wykonawca nie udzielił odpowiedzi, co było równoznaczne z brakiem zgody na podpisanie umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Zamawiajacy uznał, iż Wykonawca HANSA-INVEST Sp. z o. o. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W części 5 postępowania ofertę złożył również Wykonawca Zakład Usług Hydrotechniczno- Melioracyjnych Wojciech Ferenc ul. Kolejowa 1-82, 46-040 Ozimek. Jednakże jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z powyższym Zamawiajacy nie ma możliwości przeprowadzenia procedury na podstawie art. 263 ustawy Pzp.
Zgodnie z 255 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568251,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568251,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.