eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Budowa asfaltowego toru pumptrack oraz trasy skillspark wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach działania pn. Budowa pumptracka przy Orliku w Palczowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa asfaltowego toru pumptrack oraz trasy skillspark wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach działania pn. Budowa pumptracka przy Orliku w Palczowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Zator

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338412215

1.5.8.) Numer faksu: 338410206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zator.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa asfaltowego toru pumptrack oraz trasy skillspark wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach działania pn. Budowa pumptracka przy Orliku w Palczowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0062730-d283-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024631/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa pumptracka przy Orliku w Palczowicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570358,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Projektuje się tor rowerowy typu pumptrack Easy Pump oraz trasę skillspark stanowiącą miejsce szkolenia jazdy na rowerze w terenowych warunkach. Przed wjazdem na powyższe zaplanowano utwardzony plac z elementami małej architektury oraz ciąg pieszy łączący się z istniejącym chodnikiem. Projektuje się nowe nasadzenia drzew liściastych.
2. Przed wjazdem na tor pumptrack oraz skillspark projektuje się utwardzony plac stanowiący miejsce do wypoczynku i przygotowania do jazdy oraz ciągi piesze prowadzące z istniejących chodników na projektowane tory rowerowe.
3. Zestawienie powierzchni obszaru objętego opracowaniem:
- pow. nawierzchni asfaltowej - tor pumptrack: 545,00 m2,
- pow. nawierzchni z kostki betonowej - plac i dojścia: 191,00 m2,
- pow. nawierzchni żwirowej: 135,00 m2,
- pow. terenu biol. czynnego - skarpy toru: 222,00 m2,
- pow. terenu biol. czynnego - trawa na terenie płaskim: 1.173,00 m2.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
- organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (geodezja powykonawcza, protokoły z prób, atesty na użyte materiały itp.),
- po zakończeniu zamówienia - doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu itp.,
- wszelkie inne koszty związane z realizacją zadania, nie ujęte w przedmiarach, m. in. opłaty za energię, wodę itp.), oraz wszystkie inne koszty opisane w projekcie i komentarzach Zamawiającego w OPZ.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 5 do SWZ wraz z przedmiarami robót, dokumentacją projektową, stwior i pozostałymi materiałami.
5. Stosownie do art. 100 ustawy Pzp, na podstawie danych z projektu architektoniczno-budowlanego: „Obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych, jednak nie jest przeznaczony do korzystania przez takie osoby. Nie posiada progów, krawężników ani schodów stanowiących barierę dla osób na wózkach inwalidzkich, które mogą być obserwatorami osób korzystających z toru pumptrack.”
6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw urządzeń, materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało cechy, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego rozwiązania leży po stronie Wykonawcy.
8. Rodzaj zamówienia – roboty budowlane.
9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Miejsce realizacji zamówienia:
Woj. Małopolskie, Gmina Zator, m. Palczowice, teren przy ul. Henryka Sienkiewicza, jedn. ewid. 121309_5 Zator – obszar wiejski, obręb 0005 Palczowice, działki nr ew. 5/10 i 5/15.
12. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja techniczna wraz z SWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów.
W skład dokumentacji wchodzą: przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunki, projekty wykonawcze lub budowlane.
13. Zamawiający informuje, iż z uwagi na pozyskanie zewnętrznego dofinansowania inwestycji, możliwe będzie (w przypadku gdy środki te po rozstrzygnięciu postępowania okażą się niewystarczające), zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia maksymalnie o 20% w stosunku do jego pełnego zakresu opisanego w swz, w szczególności w zakresie rezygnacji Zamawiającego z danego elementu robót, przy zachowaniu kompletności pozostałych do wykonania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756426,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756426,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756426,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Project sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364087648

7.3.3) Ulica: Sytkowska 43

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-413

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756426,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.