Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W PŁOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Warszawy 8
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48242674589
1.5.8.) Numer faksu: +48242674583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budzet@plock.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d0d18e-0aea-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3029-7.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie i obejmuje miasto Ciechanów oraz gminy: Ciechanów, Glinojeck, Gołymin-Ośrodek, Grudusk, Ojrzeń, Opinogóra Górna, Regimin i Sońsk.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 52250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Gostyninie i obejmuje miasto Gostynin oraz gminy: Gąbin, Gostynin, Łąck, Nowy Duninów, Pacyna, Sanniki, Słubice i Szczawin Kościelny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 48180,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Mławie i obejmuje miasto Mława oraz gminy: Bieżuń, Dzierzgowo, Kuczbork-Osada, Lipowiec Kościelny, Lubowidz, Lutocin, Radzanów, Siemiątkowo, Strzegowo, Stupsk, Szreńsk, Szydłowo, Wieczfnia Kościelna, Wiśniewo i Żuromin.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 76340,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Płocku i obejmuje miasto Płock oraz gminy: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby i Wyszogród.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 72270,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Płońsku i obejmuje miasto Płońsk i Raciąż oraz gminy: Baboszewo, Czerwińsk nad Wisłą, Dzierzążnia, Joniec, Naruszewo, Nowe Miasto, Płońsk, Raciąż, Sochocin i Załuski.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 110275,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 6 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Sierpcu i obejmuje miasto Sierpc oraz gminy: Drobin, Gozdowo, Mochowo, Rościszewo, Sierpc, Szczutowo i Zawidz.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40810,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 7 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i obejmuje miasto Sochaczew oraz gminy: Brochów, Iłów, Młodzieszyn, Nowa Sucha, Rybno, Sochaczew i Teresin.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40150,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zwłok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze działania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny sądowej poza obszar działania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przesłanej faksem bądź na adres poczty elektronicznej.2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 8 – dotyczy obszaru działania Prokuratury Rejonowej w Żyrardowie i obejmuje miasto Żyrardów oraz gminy: Baranów, Jaktorów, Mszczonów, Puszcza Mariańska, Radziejowice, Wiskitki i Żabią Wolę.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 100100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2606,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2606,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2606,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z. U. P. i C. GOSTKÓW Tadeusz Antosik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130024497
7.3.3) Ulica: Gostkowska 69
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ JACEK ANTOSIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ JACEK ANTOSIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2606,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W prowadzonym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wykonawca do oferty nie załączył w całości „Formularza ofertowego” co skutkuje pominięcie złożenia oświadczeń dotyczących postanowień Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75924,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75924,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75924,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieznański Witold Zakład Pogrzebowy NIEZNAŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130246855
7.3.3) Ulica: 18 Stycznia 12
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75924,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55201,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55201,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55201,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Pogrzebowe Frydrysiak, Stanisław Frydrysiak, Jarosław Frydrysiak, Beata Pomorska Spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381166290
7.3.3) Ulica: Ostatnia 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WITOLD NIEZNAŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WITOLD NIEZNAŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55201,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MALINOWSCY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365660624
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 19A
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21555,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25948,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21555,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKA Zakład Pogrzebowy Anna i Marcin Wosińscy Spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141848850
7.3.3) Ulica: Narutowicza 14
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21555,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koperski i Wspólnicy Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142174046
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 33
7.3.4) Miejscowość: Mszczonów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "MALINOWSCY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "MALINOWSCY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.