eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pogórze › Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023 - 2 EDYCJA



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023 – 2 EDYCJA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/754657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023 – 2 EDYCJA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0fca43-e269-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie trzech strzeżonych kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo w okresie sezonu kąpieliskowego w roku 2023. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności organizację i prowadzenie trzech kąpielisk na terenie gminy Kosakowo (szczegółowa lokalizacja znajduje się w Rozdziale 4 SWZ. 2. Pełna gotowość wszystkich trzech kąpielisk strzeżonych musi być zapewniona na dzień 30.06.2023 rok. W przypadku niedochowania tego terminu,
Wykonawca zostanie ukarany karą umowną zgodnie z zapisami wzoru umowy. Prace Wykonawcy polegające na przygotowaniu, oznakowaniu, zabezpieczeniu (w tym sprzętu ratowniczego) trzech strzeżonych kąpielisk morskich objętych zamówieniem muszą zakończyć się najpóźniej w dniu 30.06.2023 roku do godziny 16:00 oraz muszą spełniać co najmniej
wymogi określone przepisami wskazanymi w §3 ust. 1 pkt. 2) i 3) wzoru umowy. 3. W przypadku wystąpienia konieczności, związanej z pracami refulacyjnymi, czasowego zamknięcia któregokolwiek z kąpielisk lub brakiem możliwości jego rozstawienia trwającego dłużej niż jeden dzień Wykonawca zobowiązany będzie do skierowania ratowników, pracujących
na tym kąpielisku, do prowadzenia, w godzinach 09:00-17:00, patroli od strony wody i lądu na plażach gminy Kosakowo. Patrol zobowiązany jest do ciągłego monitorowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z plaż poza terenem kąpieliska w miejscach najbardziej uczęszczanych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia w okresie od dnia
01.07.2023 r godz. 09:00 rano do dnia 31.08.2023 rok do godziny 17:00 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z kąpielisk stosownie do obwiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U z 2022 r. poz.147) oraz
ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z pozn. zm) wraz z aktami wykonawczymi:1)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747);2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 roku w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz
znaków informacyjnych i flag (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1979);3)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.
1607);4)Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1981);5) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452 z pozn. zm).5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia to jest nie mniej niż 10
(dziesięcu) ratowników, w tym minimum 3 (trzech) ratowników wodnych na każde 100m kąpieliska zgodnie z właściwymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego. 6. Zamawiający nie wymaga doświadczenia zawodowego od osób, o których mowa w ust. 5 do realizacji przedmiotu umowy jednak z zastrzeżeniem, iż
nie dotyczy to osoby pełniącej funkcję koordynatora ratownictwa wodnego
o którym mowa w ust. 7. 7. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć spośród osób skierowanych do świadczenia usług ratowniczych na kąpieliskach na terenie gminy Kosakowo, o których mowa w ust. 5 stałego koordynatora ratownictwa wodnego, który będzie świadczył usługi objęte przedmiotem umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego i e-mailowego z Zamawiającym. Do zadań koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi, zarządzanie personelem Wykonawcy oraz współpraca z Zamawiającym w prowadzeniu dokumentacji
kontroli wewnętrznej jakości wody w kąpielisku w formie pisemnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2019 r. w sprawie nadzoru nad jakością wody w kąpielisku i miejscu okazjonalnie wykorzystywanym do kąpieli (Dz.U. z 2019 r. poz. 255).8. Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję Koordynatora ratownictwa wodnego, o
którym mowa w ust. 7, posiadał doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika lub szefa stanowiska
ratowniczego sprawującego nadzór nad zespołem ratowników świadczących usługi ratownicze na strzeżonych kąpieliskach morskich przez minimum 2 lata tj. 2 pełne sezony letnie (trwające przez minimum 60 dni w danym roku), nad zespołem ratowników liczących co najmniej 3 osoby. 9. Zamawiający uprawniony będzie na każdym etapie realizowania przedmiotu
umowy do weryfikacji wymaganych uprawnień oraz posiadanego doświadczenia zawodowego osób skierowanych do wykonywania usług ratownictwa wodnego na kąpieliskach. Wykonawca w terminie 7 dni od wezwania zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia określone przepisami prawa, aktualny certyfikat ukończonego kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy KPP. 10. W przypadku zatrudnienia i skierowania do wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę osób będących cudzoziemcami Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu umowy znały język polski w mowie i
w piśmie na poziomie niezbędnym do wykonywania zawodu ratownika wodnego i prowadzenia dokumentacji. 11. Wykonawca ma obowiązek dbać o dobry wizerunek gminy Kosakowo oraz spółki Kosakowo Sport Sp z o.o. i kształtować pozytywny wizerunek Gminy oraz Spółki na plaży i akwenie morskim.12. Wykonawca bierze odpowiedzialność za kompletne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.13.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie lub zaniechanie, a w szczególności za kulturę obsługi kąpiących. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą zarówno wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody majątkowe i niemajątkowe powstałe w związku
z realizacją przedmiotu zamówienia. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247851,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247851,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247851,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownictwo Wodne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7831843762

7.3.3) Ulica: Dolina nr 5B lok. 19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-551

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247851,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.