Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00336162/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie i rekonfiguracja komponentu integracyjnego oraz implementacja integracji pomiędzy systemami zewnętrznymi i systemami wewnętrznymi PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.2.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240031
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00219993/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.2. Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.13. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę wobec którego zachodzi którakolwiek z podstaw określonych w artykule 7 ustęp 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dalej
jako „ustawa sankcyjna”.
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) o udzielenie zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
4. Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp. Informacje na temat składania odwołań można uzyskać w Urzędzie Zamówień Publicznych Departament Odwołań, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, strona internetowa: www.uzp.gov.pl, adres e-mail:
odwolania@uzp.gov.pl, tel. +48 22 458 78 01.
5. Przed zawarciem Umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą:
5.1. przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do uzupełnienia treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, osoby do komunikacji itp.;
5.2. dostarczy Zamawiajacemu pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
5.3. jeżeli zostanie wybrana oferta konsorcjum, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy, przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców tworzących konsorcjum. Z treści powyższej umowy powinny w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
5.4. wniesie zabezpieczenie nalezytego wykonania umowy;
5.5.podda się Zamawiającemu weryfikacji wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający dokona ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie.
8. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
9. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiotów udostępniających zasoby, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10 SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe wymagania formalne dotyczące składanych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych zawiera rozdział 19 SWZ.
Po zmianie:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę wobec którego zachodzi którakolwiek z podstaw określonych w artykule 7 ustęp 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dalej
jako „ustawa sankcyjna”.
2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) o udzielenie zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
4. Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp. Informacje na temat składania odwołań można uzyskać w Urzędzie Zamówień Publicznych Departament Odwołań, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, strona internetowa: www.uzp.gov.pl, adres e-mail:
odwolania@uzp.gov.pl, tel. +48 22 458 78 01.
5. Przed zawarciem Umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą:
5.1. przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do uzupełnienia treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, osoby do komunikacji itp.;
5.2. dostarczy Zamawiajacemu pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
5.3. jeżeli zostanie wybrana oferta konsorcjum, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy, przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców tworzących konsorcjum. Z treści powyższej umowy powinny w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
5.4. wniesie zabezpieczenie nalezytego wykonania umowy;
5.5.podda się Zamawiającemu weryfikacji wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający dokona ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważni postępowanie.
8. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
9. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiotów udostępniających zasoby, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 10 SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe wymagania formalne dotyczące składanych w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych zawiera rozdział 19 SWZ.
10. W sekcji II.2.8) ogłoszenia o zamówieniu omyłko wpisano, iż przedmiotowe zamówienie nie zostało ujęte w planie postępowań. Pozycja planu to: 1.3.32. Wobec powższego sekcja II.2.8) powinna brzmieć: Zamówienie albo umowa ramowa została ujęta w planie postępowań: Tak.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-07 12:00
Po zmianie:
2022-07-12 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-07 13:00
Po zmianie:
2022-07-12 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-05
Po zmianie:
2022-08-10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.