Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00178847/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00185159/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00193796/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwerów wraz z usługą przebudowy istniejącego systemu wysokiej dostępności HA, integracją serwerów z macierzą oraz migracją środowiska wirtualnego z obecnie działających serwerów na nowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875628432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.puz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów wraz z usługą przebudowy istniejącego systemu wysokiej dostępności HA, integracją serwerów z macierzą oraz migracją środowiska wirtualnego z obecnie działających serwerów na nowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0554d4df-dc07-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016921/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa serwerów wraz z usługą przebudowy istniejącego systemu wysokiej dostępności HA oraz integracją nowych serwerów z macierzą zainstalowaną w infrastrukturze Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178847/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3720.05.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210750,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118537,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów Dell PowerEdge R650 (szt 2) lub równoważnych wraz z usługą przebudowy istniejącego systemu wysokiej dostępności HA (serwery Dell R730 oraz Dell R530), integracji nowych serwerów z macierzą Dell ME 4012 zainstalowaną w infrastrukturze Zamawiającego oraz migracją środowiska wirtualnego z obecnie działających serwerów na nowe w asortymencie i o parametrach określonych w załączniku nr 2 i 4 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72422000-4 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji serwerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 150 000,00 zł brutto. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Syntis Sp. z o.o. ul. Szosa Baranowicka 75, 15-523 Grabówka na kwotę 239335,86 zł brutto. Po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawca nie złożył oferty dodatkowej. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239335,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239335,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach - dostawa ryb
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w Starostwie Powiatowym we Włodawie
- Dostawa serwera plików.
- Cyberbezpieczni w Gminie Łużna.
- Zakup 10 serwerów fizycznych pod wirtualizator na potrzeby MKiŚ oraz BDO.
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Serwery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.