Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pelletu wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://piszczac.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pelletu wraz z transportem i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499f3c15-119e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003737/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pelletu do Zespołu Placówek Oświatowych w Piszcacu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu wraz z transportem
i rozładunkiem w sezonie grzewczym 2021/2022.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę granulatu drewnianego do szkół na ternie Gminy Piszczac. W zakresie podstawowym (minimalnym) szacuje się zakup około 300 ton pelletu. W zakresie objętym prawem opcji szacuje się zakup w ilości około 150 ton.
Pellet powinien spełniać minimalne wymagania:
średnica: 6 mm do 8 mm;
długość: do 40 mm;
gęstość nasypowa kg/m3: 1 tona -1,7 m3;
popiół: 0,3 - 0,7%;
siarka - suchej masy: 0.03;
chlor - suchej masy: 0,02%;
wilgotność: do 7 %;
wartość opałowa: nie mniej niż 18 kJ/kg;
ścieralność - 2,5%.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony pellet na własny koszt
i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz do jego rozładunku w zasobnik bądź złożenie palet z pelletem workowanym w miejscu wyznaczonym. Dostawca powinien okazać posiadanie aktualnej certyfikacji na w/w parametry każdorazowo przy dostawie.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia, (telefonicznie lub drogą elektroniczną) określającego ilość i termin dostawy, zgłoszonego z zachowaniem oferowanego
w formularzu oferty okresu wyprzedzenia - maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 730 – 1530.
4.3. Charakterystyka dostaw:
4.3.1. Do Zespołu Placówek Oświatowych w Piszczacu, ul. Spółdzielcza 15, 21-530 Piszczac, przewidywana jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 5 do 12 ton. Pellet należy dostarczyć w workach typu BIG BAG wraz z rozładunkiem do istniejącego zasobnika. Instalacja nie jest przystosowana do rozładunku ciśnieniowego. Przewidywana sezonowa dostawa pelletu wynosi około 370 ton.
4.3.2. Do Szkoły podstawowej w Chotyłowie, ul. Piszczacka 50, 21-530 Piszczac, przewidywana jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 2 do 5 ton. Pellet należy dostarczyć w workach do 25 kg na paletach. Załadunek do zasobnika odbywał się będzie we własnym zakresie. Instalacja nie jest przystosowana do rozładunku ciśnieniowego. Przewidywana sezonowa dostawa pelletu wynosi około 40 ton.
4.3.3. Do szkoły podstawowej w Połoskach, Połoski 45A 21-530 Piszczac, przewidywana jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 2 do 5 ton. Pellet należy dostarczyć w workach typu BIG BAG wraz z rozładunkiem do istniejącego zasobnika. Instalacja nie jest przystosowana do rozładunku ciśnieniowego. Przewidywana sezonowa dostawa pelletu wynosi około 40 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stal-Max Piotrowski Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030941802
7.3.4) Miejscowość: Piszczac
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Piotrowski - STAL - MAX
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Piotrowski - STAL - MAX
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa żwiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.