eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › "Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/szubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b2b3170-10a3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176104/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego „kostka” o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Pawła II 14, 89-200 Szubin – 20,0 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Dąbrówka Słupska 21 – 2,0 Mg,
c. Świetlica Wiejska, Słonawy 28 – 5,0 Mg,
d. Świetlica Wiejska, Smolniki 11 – 1,0 Mg.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 12040,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zamówienie dotyczy dostawy węgla „ekogroszek” o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 – 20 Mg,
b. Świetlica Wiejska , Królikowo, ul. Chraplews – 10 Mg,
c. Budynek mieszkalny w Szubinie, ul. Kościuszki 18 – 10 Mg.
Zamawiający, informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szubinie przy ul. Mostowej 14 oraz do budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 18 w Szubinie środkiem transportu o ładowności do 5 Mg z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy. Jeżeli Wykonawca będzie zamierzał dostarczyć opał większym środkiem transportu niż do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 16600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Zamówienie dotyczy dostawy „pelletu” luzem/workowany- certyfikat DIN PLUS o następujących parametrach:
 średnica pelletu – 6 lub 8 mm,
 długość – do 50 mm,
 zawartość siarki – max 0,03%,
 zawartość popiołu – max 0,36%,
 wilgotność do 5,00%,
 ciepło spalania 20500kJ/kg,
 skład paliwa – trocina mieszana z drewna iglastego i liściastego,
 wartość opałowa – nie mniej niż 19000 kJ/kg,
 gęstość (ciężar właściwy) – 1,28kg/dm3.
Pellet należy dostarczyć na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Szkoła Podstawowa w Rynarzewie, ul. Strażacka 20 – 120 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Ciężkowo 10 – 5,0 Mg,
c. Świetlica Wiejska, Retkowo 37a – 3,0 Mg,
d. Świetlica Wiejska, Kornelin 10 – 0,2 Mg,
e. Świetlica Wiejska, Zamość, ul. Wierzbowa 1 – 6,0 Mg.
5.2.3.2. Opał powinien być dostarczony jednym transportem wraz z rozładunkiem:
a. luzem, w samowyładowczej cysternie do 24 ton, złącze 100 mm - do Szkoły Podstawowej w Rynarzewie,
b. w workach - do świetlicy wiejskiej w Ciężkowie, Retkowie, Kornelinie i Zamościu.
Opał powinien spełniać normy określone w certyfikacie „DIN PLUS”.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 85753,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Zamówienie dotyczy dostawy opału – gazu propan na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Świetlica wiejska w Wąsoszu – 5 500 l,
b. Świetlica wiejska w Żędowie – 3 500 l,
c. Świetlica wiejska w Rynarzewie – 8 000 l,
d. Obserwatorium astronomiczne w Niedźwiadach – 7 000 l.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego grzewczego spełniającego normę PN-C-96024:2020-12 na terenie Gminy Szubin na okres grzewczy 2021/2022.
Olej opałowy lekki spełniający wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 o parametrach nie gorszych niż określone poniżej:
 gęstość w temp. 15 0C (nie wyższa niż) 860 [kg/m3]
 lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) 6,00 [mm2/s]
 temperatura płynięcia (nie wyższa niż) – (minus) 20 [0C]
 temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56 [0C]
 zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10 [% m/m]
 wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 [MJ/kg]
 barwa czerwona.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, załadunek, transport, wyładunek w miejscu odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia (na własny koszt, własnym staraniem i na własne ryzyko) oleju opałowego grzewczego oraz rozładunku (przepompowania) oleju opałowego grzewczego do zbiorników znajdujących się w następujących obiektach:
a. Szkoła Podstawowa w Królikowie, ul Szkolna 7 – 30 000 l,
b. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul Szkolna 6 – 30 000 l,
c. Świetlica wiejska w Chomętowie – 3 000 l,
5.2.5.4. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał w całym okresie realizacji zamówienia aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opałowym lekkim zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.).
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 133320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z powodu uchylenia się wykonawcy od zwarcia umów w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Wykonawca, którego oferty zostały wybrane w Części 1, 2 i 3 postępowania odmówił podpisania umów. Na podstawie art. 263 ustawy Pzp zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i na tej podstawie dokonano ponownego wyboru ofert najkorzystniejszych w Części 1,2,3 przedmiotowego postępowania. Wybrany wykonawca „WĘGLOPASZ” SP z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań nie wyraził zgody na zawarcie umowy w Części 1 i 2. W związku z tym zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1 i 2 z uwagi na odmowę wykonawcy zwarcia umów.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

z powodu uchylenia się wykonawcy od zwarcia umów w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Wykonawca, którego oferty zostały wybrane w Części 1, 2 i 3 postępowania odmówił podpisania umów. Na podstawie art. 263 ustawy Pzp zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i na tej podstawie dokonano ponownego wyboru ofert najkorzystniejszych w Części 1,2,3 przedmiotowego postępowania. Wybrany wykonawca „WĘGLOPASZ” SP z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań nie wyraził zgody na zawarcie umowy w Części 1 i 2. W związku z tym zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1 i 2 z uwagi na odmowę wykonawcy zwarcia umów.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140360,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173319,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173319,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WĘGLOPASZ” SP z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173319,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na Część 4 - dostawa gazu propan. W związku z tym zmawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie ze stanem faktycznym oraz art. 255 pkt 1 PZP zamawiający unieważnia postępowanie w Części 4– dostawa gazu propan, gdyż nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i kryterium termin dostawy, dlatego zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty. 


Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający odstąpił od przeprowadzenia negocjacji w Część 5 i w toku postępowania na postawie art. 248 ust. 3 PZP zamawiający wezwał do złożenia ofert dodatkowych następujących wykonawców:
1) NAFTPOL HURT SP. z o.o., Stopka 7, 86-010 Koronowo
2) OLKOP BIS Sp. z o. o., ul. Szosa Rypińska 26, 87-400 Golub-Dobrzyń
3) OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski, Fydrychowo 54, 87-410 Kowalewo Pomorskie
W odpowiedzi na zaproszenie oferty dodatkowe zawierające taka samą cenę złożyły:
1) NAFTPOL HURT SP. z o.o., Stopka 7, 86-010 Koronowo
2) OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski, Fydrychowo 54, 87-410 Kowalewo Pomorskie
Zamawiający unieważnia postępowanie w Część 5 – dostawa oleju grzewczego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.