eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Remont drogi gminnej nr 117302E Czernice - Borki Walkowskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 117302E Czernice - Borki Walkowskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osjaków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 26

1.5.2.) Miejscowość: Osjaków

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-320

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 48438423391

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osjakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b0655a-febd-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 117302E Czernice - Borki Walkowskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b0655a-febd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Ze względu na wyjątkową sytuację – rozmycie nawierzchni drogi asfaltowej spowodowane awarią sieci wodociągowej, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć – awaria wodociągu (notatka z wizji lokalnej z dnia 2.05.2023 r.), wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, celem zapewnienia dojazdu mieszkańcom do ich posesji. Pilność remontu wynika z faktu niemożliwości zorganizowania bezpiecznego objazdu. Nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia – pilna naprawa nawierzchni celem zapewnienia przejezdności na drodze publicznej.

Uzasadnienie prawne:
Art. 214 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej p.z.p.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych drogi gminnej na odcinku długości 2,8 km od miejscowości Czernice do miejscowości Borki Walkowskie w Gminie Osjaków, zlokalizowanej w pasie drogi gminnej na działkach drogowych oznaczonych w ewidencji gruntów nr 2291 i 2318 w obrębie ewid. Czernice oraz nr 185 w obrębie ewid. Borki Walkowskie, w ramach określonej w budżecie Gminy Osjaków inwestycji pod nazwą: „Remont drogi gminnej nr 117302E Czernice – Borki Walkowskie”, na podstawie:
- Projektu budowlanego, stanowiącego załącznik Nr 1 do zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie powiatowym w Wieluniu z dnia 10.09.2021 r. Nr AB.6743.1.113.2021,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
przedmiaru robót – pełniącego funkcję pomocniczą,
stanowiące łącznie załącznik Nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
Zakres robót obejmuje:
– wykonanie robót przygotowawczych,
– wykonywanie korekty oznakowania drogi,
– odmulanie istniejących rowów przydrożnych,
– wyrównanie istniejącej nawierzchni masą z betonu asfaltowego; w ilości 50 kg/m2,
– odnowienie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; grubości 4,0 cm,
– remont zjazdów publicznych,
– roboty ziemne na poboczu,
– profilowanie i zagęszczanie poboczy.
Remontowany odcinek drogi gminnej:
– posiada zmienną szerokość pasa drogowego 8,5  16,0 m,
– ma uporządkowaną (chodź zniszczoną przez pojazdy prowadzące gospodarkę rolną i leśną) nawierzchnię bitumiczną o szerokości 5 m,
– jest uzbrojony w wodociąg (przejścia poprzeczne), odcinkowo w kabel telefoniczny (oba media zlokalizowane w pasie drogowym, ale także poza nim),
– jest wyposażony w szczątkowe pobocza ziemne i zjazdy o przeważnie kruszywowej nawierzchni.
Roboty budowlane Wykonawca będzie wykonywał na podstawie sporządzonego przez siebie i uzgodnionego projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, po wszczęciu postępowania, w wyniku analizy prawnej uznał, że zastosował niewłaściwy tryb udzielenia zamówienia. W toku postępowania nie została złożona wstępna propozycja cenowa, ponieważ termin negocjacji ustalono na dzień 15 maja 2023 r. Dalsze prowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki jest niezasadne, ponieważ spowoduje naruszenie dyscypliny finansów publicznych. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.