eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYFROWA GMINA W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH
W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYFROWA GMINA W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.4.2.) Miejscowość: Pabianice

1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238321

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00230371

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w podziale na 2 części.
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa stacji roboczych o podwyższonym bezpieczeństwie”, obejmująca:
1) dostawę 94 szt. nowych stacji roboczych o podwyższonym bezpieczeństwie, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłącze-niem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz
z preinstalowanym oprogramowaniem systemowym i biurowym (indywidualne klucze dla każdej stacji roboczej umożliwiające Zamawiającemu samodzielną aktywację systemu operacyjnego i pakietu biurowego) – w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 1, wraz z ich transportem, wniesieniem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) wykonanie świadczeń w zakresie i w sposób określony w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części 1).
4.3. W przypadku gdy w danej części zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia określonej liczby urządzeń danego rodzaju to każde z oferowanych urządzeń musi spełniać wszystkie dotyczące tej części zapisy OPZ.
4.4. Szczegółowy zakres dostaw (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy).
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) dla części 1:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty; Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp;
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w podziale na 2 części.
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
4.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa stacji roboczych o podwyższonym bezpieczeństwie”, obejmująca:
1) dostawę 94 szt. nowych stacji roboczych o podwyższonym bezpieczeństwie, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłącze-niem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz
z preinstalowanym oprogramowaniem systemowym i biurowym (indywidualne klucze dla każdej stacji roboczej umożliwiające Zamawiającemu samodzielną aktywację systemu operacyjnego i pakietu biurowego) – w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 1, wraz z ich transportem, wniesieniem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) wykonanie świadczeń w zakresie i w sposób określony w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części 1).
4.3. W przypadku gdy w danej części zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia określonej liczby urządzeń danego rodzaju to każde z oferowanych urządzeń musi spełniać wszystkie dotyczące tej części zapisy OPZ.
4.4. Szczegółowy zakres dostaw (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy).
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) dla części 1:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty; Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp;
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w podziale na 2 części.
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części,
4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa serwera i stacji roboczych dla Miejskiego Ośrodka Kultury”, obejmująca:
1) dostawę:
a) 2 szt. stacji roboczych,
b) 1 szt. specjalnej jednostki komputerowej wraz z zasilaczem awaryjnym UPS do obsługi portalu wewnętrznego i portali zewnętrznych,
c) 1 szt. serwera domeny wraz z zasilaczem awaryjnym UPS.
Ww. przedmiot dostawy (a – c) ma być nowy i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz z preinstalowanym oprogramowaniem systemowym – w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ dla części 2 (odpowiednio 2a – 2c), wraz z ich transportem, wniesieniem
i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) wykonanie świadczeń w zakresie i w sposób określony w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części 2).
4.3. W przypadku gdy w danej części zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia określonej liczby urządzeń danego rodzaju to każde z oferowanych urządzeń musi spełniać wszystkie dotyczące tej części zapisy OPZ.
4.4. Szczegółowy zakres dostaw (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy).
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
2) dla części 2:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń komputerowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w podziale na 2 części.
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części,
4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa serwera i stacji roboczych dla Miejskiego Ośrodka Kultury”, obejmująca:
1) dostawę:
a) 2 szt. stacji roboczych,
b) 1 szt. specjalnej jednostki komputerowej wraz z zasilaczem awaryjnym UPS do obsługi portalu wewnętrznego i portali zewnętrznych,
c) 1 szt. serwera domeny wraz z zasilaczem awaryjnym UPS.
Ww. przedmiot dostawy (a – c) ma być nowy i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, wraz z preinstalowanym oprogramowaniem systemowym – w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ dla części 2 (odpowiednio 2a – 2c), wraz z ich transportem, wniesieniem
i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu poleasingowego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) wykonanie świadczeń w zakresie i w sposób określony w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ dla części 2).
4.3. W przypadku gdy w danej części zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia określonej liczby urządzeń danego rodzaju to każde z oferowanych urządzeń musi spełniać wszystkie dotyczące tej części zapisy OPZ.
4.4. Szczegółowy zakres dostaw (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest
w załączniku Nr 1 do SWZ. Sposób wykonania zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (projekt umowy).
4.9. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
2) dla części 2:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) dla części 1:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty; Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp;
2) dla części 2:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

Po zmianie:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu następujących przedmiotowych środków dowodowych składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą:
1) dla części 1:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty; Zamawiający dopuszcza wydruk w języku angielskim na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp;
2) dla części 2:
a) aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria- dotyczy 4.9 pkt 1) lit a) i b) i pkt 2) lit a).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
8.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) dla części 1:
a) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji, wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty;
2) dla części 2:
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Wykonawcy zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.
8.2.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 8.2 SWZ lub są one niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8.2.2. Przepisu zapisanego w pkt. 8.2.1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.2.3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
8.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) dla części 1:
a) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej,
b) raport z testów BAPCo SYSmark 25 dla oferowanego komputera stacjonarnego o wskazanej w ofercie specyfikacji, wykonany nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty;
2) dla części 2:
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych certyfikatów jakości, wystawionych dla Producenta zamówienia na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnej.
8.2.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 8.2 SWZ lub są one niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8.2.2. Przepisu zapisanego w pkt. 8.2.1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.2.3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-01 09:00

Po zmianie:
2023-06-05 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-01 12:00

Po zmianie:
2023-06-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-06-30

Po zmianie:
2023-07-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.