eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przebudowy inst. wodociągowej wody byt.-gosp. i przeciwpożarowej z rozdziałem inst. ppoż. od inst. w. z. - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy inst. wodociągowej wody byt.-gosp.
i przeciwpożarowej z rozdziałem inst. ppoż. od inst. w. z. - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy inst. wodociągowej wody byt.-gosp.
i przeciwpożarowej z rozdziałem inst. ppoż. od inst. w. z. - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1023cb7b-cd33-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Przebudowa instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej i przeciwpożarowej z rozdziałem instalacji ppoż. od instalacji w. z. - etap I w XIX Liceum Ogólnokształcącym ul. Zbaraska 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158325/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/18/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej i przeciwpożarowej
z rozdziałem instalacji ppoż. od instalacji w. z. - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie.

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót budowlanych:
Zakresem robót objęte są poziomy instalacji wody bytowo-gospodarczej, odgałęzienia do pionów instalacji, odgałęzienia do baterii i zaworów w piwnicy oraz cała instalacja przeciwpożarowa w budynku Liceum.
W zakres robót wchodzi w szczególności:
1) zabezpieczenie podłóg folią,
2) demontaż istniejącej izolacji termicznej poziomów instalacji wodociągowej,
3) demontaż istniejących szafek hydrantowych,
4) skucie okładzin ściennych i podłogowych w miejscach, w których będzie to niezbędne,
5) demontaż poziomów istniejącej instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej oraz odgałęzień do pionów instalacji włącznie z zaworami odcinającymi, odgałęzień do baterii i zaworów czerpalnych w piwnicy z bateriami i zaworami, oraz wszystkimi systemami montażowymi,
6) demontaż umywalek w piwnicach w części sportowej budynku (sanitariaty),
7) demontaż istniejącej całej instalacji przeciwpożarowej w budynku Liceum, wraz z zaworami hydrantowymi i wszystkimi systemami montażowymi,
8) demontaż istniejących opraw oraz odcinków przewodów elektrycznych w pomieszczeniu dla pompowni wody,
9) montaż poziomów nowej instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej,
10) wykonanie wskazanych przejść przeciwpożarowych instalacji wodociągowej przez przegrody budowlane zgodnie z projektem,
11) wykonanie wszystkich (poza przeciwpożarowymi) przejść przewodów instalacji wody zimnej oraz ciepłej wody użytkowej przez przegrody budowlane w rurach osłonowych PP,
12) montaż odgałęzień do pionów instalacji wody bytowo-gospodarczej z zaworami odcinającymi, termostatycznymi na cyrkulacji i spustowymi włącznie wraz ze wszystkimi systemami montażowymi (wykonanie nowych odgałęzień na całej długości – od poziomów do pionów),
13) montaż odgałęzień do baterii i zaworów w piwnicy,
14) montaż nowej, oddzielnej instalacji przeciwpożarowej oraz nowych szafek hydrantowych ze wszystkimi systemami montażowymi,
15) montaż, w pomieszczeniu pompowni wody, studni z pompą zatapialną podłączoną do istniejącej instalacji kanalizacyjnej,
16) wykonanie fundamentu oraz montaż zestawu pompowego,
17) montaż, w pomieszczeniu pompowni, instalacji oraz urządzeń układu rozdzielającego instalację wody zimnej od instalacji przeciwpożarowej,
18) wykonanie wszystkich połączeń przewodów i armatury jako rozłącznych - połączenia armatury gwintowanej wykonać z użyciem złączki nakrętno-wkrętnej,
19) ułożenie nowych odcinków przewodów elektrycznych, montaż nowych opraw oświetlenia LED oraz urządzeń dla zasilenia zestawu pomp,
20) montaż nowych drzwi do pomieszczenia pompowni oraz drzwiczek o klasie odporności ogniowej EI zgodnej projektem,
21) wykonanie prób i badań niezbędnych do oceny prawidłowości wykonanych robót, w szczególności:
a) ciśnieniowe próby szczelności nowych instalacji,
b) badania wydajności hydrodynamicznej hydrantów wewnętrznych,
c) badanie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, po przebudowie instalacji,
d) badania nowych odcinków przewodów elektrycznych,
22) płukanie i uruchomienie, z odpowietrzeniem, instalacji wodociągowej w budynku,
23) montaż izolacji termicznej nowych przewodów instalacji,
24) montaż obudów instalacji wodociągowej z malowaniem,
25) regulacja zaworów termostatycznych w instalacji ciepłej wody użytkowej,
26) montaż nowych umywalek w piwnicach w części sportowej budynku (sanitariaty),
27) montaż, w nowych obudowach, drzwiczek rewizyjnych stalowych nierdzewnych min. 20x25 cm, zapewniających dostęp do zaworów odcinających,
28) uzupełnienie/naprawa po robotach instalacyjnych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, tynku w miejscach, w których wykonywano bruzdy, przebicia, wnęki,
29) uzupełnienie/naprawa po robotach instalacyjnych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, istniejących posadzek (np. parkietu, wykładziny, gresu), w miejscach, w których wykonywano przebicia,
30) malowanie emulsyjne/olejne powierzchni ścian przy przejściach przewodów instalacyjnych kolorem jak istniejący,
31) malowanie emulsyjne powierzchni sufitów przy przejściach przewodów instalacyjnych kolorem jak istniejący,
32) oznaczenie szafek hydrantowych znakiem - hydrant wewnętrzny.
33) wyniesienie na znaczną odległość na zewnątrz budynku szkoły złomu oraz zdemontowanych urządzeń i złożenie we wskazane miejsce (bez wywozu i utylizacji),
34) wyniesienie na znaczną odległość na zewnątrz budynku szkoły, wywiezienie i utylizacja gruzu i śmieci,
W ramach zamówienia nie przewiduje się wymiany pionów instalacji w. z., c. w. u.,
Uwagi dodatkowe:
a) dla robót zamiennych, dodatkowych, stawka roboczogodziny, maszynogodziny i narzuty, podane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, rozliczane będą w oparciu o kosztorys ofertowy dołączany do Umowy i do końca realizacji przedmiotu Umowy nie ulegną podwyższeniu. Ceny materiałów i sprzętu zostaną określone w oparciu o kosztorys ofertowy dołączany do Umowy, a w przypadku braku takiego materiałów i sprzętu to na podstawie średnich cen zawartych w bazie Sekocenbud opublikowanych za ostatni kwartał poprzedzający okres wykonania robót wraz z kosztami zakupu, określonym w ofercie. Jeżeli ceny materiałów i sprzętu nie będą występowały w bazie Sekocenbud, przyjęte zostaną ceny rynkowe po uzgodnieniu z Zamawiającym,
b) kolorystykę materiałów wykończeniowych dobrać w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
Roboty budowlane i montażowe należy wykonać zgodnie z poniższą dokumentacją projektową:
a) projektem budowlanym przebudowy instalacji wodociągowej - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie – specjalność sanitarna,
b) projektem budowlanym przebudowy instalacji wodociągowej - etap I w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącego w Warszawie – specjalność elektryczna,
c) przedmiarami robót do projektów ppkt. a), b)
oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót do projektów ppkt. a), b) a także niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
Zamawiający nie wyraża zgody na całkowite wyłączenie dopływu wody zimnej do budynku Liceum w czasie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca powinien zapewnić możliwość korzystania z min. 1 sanitariatu w budynku Liceum w czasie prowadzenia robót budowlanych.
Zdemontowane urządzenia oraz złom powstały po demontażu istniejącej instalacji wodociągowej wody bytowo-gospodarczej i przeciwpożarowej jest własnością miasta stołecznego Warszawa. Wyniesienie złomu oraz zdemontowanych urządzeń na zewnątrz budynku Szkoły i złożenie we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Szkoły (bez wywozu i utylizacji) jest po stronie Wykonawcy.

2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: montaż instalacji wodnych w dowolnym systemie instalacyjnym z polipropylenu łączonych przez zgrzewanie, montaż instalacji wodnych z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu). Nie wybrano Wykonawcy, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą (podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.