eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnienie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnienie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnienie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6741740c-0fb6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicami Jasnodworska i Elbląska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1688234,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119500,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej realizowanych prac.
Ciągi komunikacyjne będące przedmiotem ww. prac charakteryzują się różnorodną i zniszczoną nawierzchnią co utrudnia poruszanie się pieszych stąd konieczna jest jej wymiana na nową.

W wyniku realizacji prac alejki skwerowe w ww. lokalizacji będą spełniały wymogi określone w standardach dostępności dla m.st. Warszawy, wymienione w załącznikach do Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 23.10.2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.

Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy dokumentacji projektowej realizowanych prac, podpisanej przez osobę posiadająca stosowne uprawnienia w tym zakresie. Projekt należy wykonać na aktualnej mapie zasadniczej.
2. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu na czas realizacji ww. prac.
3. W oparciu i zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową: demontaż i wywiezienie wszystkich płyt chodnikowych i obrzeży, korytowanie, zaprojektowanie spadków poprzecznych i podłużnych, a następnie odtworzenie alejek (po tym samym śladzie) zastępując dotychczasową nawierzchnię (z płyt betonowych oraz nawierzchni mineralnej) betonową kostką, po uprzednim przygotowaniu właściwej podbudowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146955,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBS BUD sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9522200004

7.3.3) Ulica: Teodora Axentowicza 1/29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-644

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.