eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Świadczenie usług polegających na administrowaniu parkingiem miejskim zlokalizowanym pod płytą główną Placu Wolności w Kutnie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na administrowaniu parkingiem miejskim zlokalizowanym pod płytą główną Placu Wolności w Kutnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kutno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 253 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkutno.bip.e-zeto.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na administrowaniu parkingiem miejskim zlokalizowanym pod płytą główną Placu Wolności w Kutnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-248abdea-eb0c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008214/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Administrowanie parkingiem miejskim pod płytą główną Placu Wolności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust 1 pkt. 13 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych zgodnie z którym zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1,
osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art 5 ust 1 pkt 1 sprawuje nad daną osobą
prawną kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne
sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
-w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących
zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
-uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje
kontrolowanej osoby prawnej,
C.D. w sekcji 3.1.2.) ogłoszenia

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: -kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrole lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tych zamawiających. c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Ocena stanu faktycznego pod względem spełnienia wyżej wymienionych warunków: 1. Samorządowa Spółdzielnia Socjalna została utworzona przez jednostki samorządu terytorialnego, Miasto Kutno i Powiat Kutnowski i została zarejestrowana w KRS w dniu 30 grudnia 2020 roku. Została powołana w celu realizacji zadań własnych wynikających z realizacji projektu RPLD.06.03.02-10-058/17 pn. „Rewitalizacja najstarszej, historycznej części Kutna”. W skład organów decyzyjnych Spółdzielni wchodzą przedstawiciele Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego. Do wyłącznej właściwości Walnego Zgromadzenia członków Spółdzielni składającego się z przedstawicieli Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego należy: uchwalanie „Kierunków rozwoju działalności gospodarczej oraz społecznej i kulturalnej”, wybór i odwoływanie członków zarządu, wybór i odwoływanie członków Rady Nadzorczej. Spółdzielnia realizuje zadania własne Samorządu Miasta i Powiatu Kutnowskiego i nie działa w interesie sprzecznym z interesami Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego. Zatem, zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi sprawuje nad Spółdzielnią kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami. 2. Zgodnie z zapisami projektu RPLD.06.03.02-10-058/17 „Rewitalizacja najstarszej, historycznej części Kutna”, studium wykonalności str. 9 „Stworzona w ramach projektu Spółdzielnia Socjalna, która oprócz obsługi wspomnianej działalności (obsługa parkingu) zajmowała będzie się utrzymaniem porządku i czystości na obszarze rewitalizacji projektu”. 3. Od początku powstania do chwili obecnej Samorządowa Spółdzielnia Socjalna realizuje zamówienia powierzone ze strony Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego na poziomie ponad 90 % swojej działalności. 4. Walne Zgromadzenie Samorządowej Spółdzielni Socjalnej w Uchwale Nr 2 z dnia 17.05.2021r. w sprawie przyjęcia Kierunków rozwoju działalności gospodarczej oraz społecznej i kulturalnej „Samorządowej Spółdzielni Socjalnej” na lata 2021-2023, określiło iż w działalności Samorządowej Spółdzielni Socjalnej dominować będą zadania realizowane na rzecz Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego i stanowić będą ponad 90% działalności gospodarczej. Zgodnie z wyżej wymienioną uchwałą Rada Nadzorcza w Planie Gospodarczym Samorządowej Spółdzielni Socjalnej na lata 2021-2023 (Uchwała Nr 2 z dnia 17.05.2021r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarczego „Samorządowej Spółdzielni Socjalnej” na lata 2021-2023) opartym o prognozy handlowe przyjęła, iż funkcjonowanie i rozwój Samorządowej Spółdzielni Socjalnej opierać się będzie na realizacji zadań na rzecz Miasta Kutno i Powiatu Kutnowskiego i stanowić będzie ponad 90% działalności gospodarczej Spółdzielni. Plan sprzedaży usług Spółdzielni (dane na podstawie załącznika Nr 1 do Planu Gospodarczego „Samorządowej Spółdzielni Socjalnej” na lata 2021-2023 przyjętego Uchwałą nr 2 Rady Nadzorczej z dnia 17 maja 2021 roku): 2021 r. - ogółem 470 912 zł w tym: 469 612 zł usługi na rzecz Miasta Kutno, 1 300 zł usługi dla osób fizycznych i firm. Zamówienia realizowane na rzecz Miasta Kutno stanowić będą 99,66 % ogółu zamówień. 2022 r. - ogółem 731 665,20 zł w tym: 728 935,20 zł usługi na rzecz Miasta Kutno, 2 730 zł usługi dla osób fizycznych i firm. Zamówienia realizowane na rzecz Miasta Kutno stanowić będą 99,63 % ogółu zamówień. 2023 r. - ogółem 769 681,50 zł w tym: 765 384,00 zł usługi na rzecz Miasta Kutno, 4 297, 50 zł usługi dla osób fizycznych i firm. Zamówienia realizowane na rzecz Miasta Kutno stanowić będą 99,44 % ogółu zamówień. 5. W Samorządowej Spółdzielni Socjalnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. 6. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności prowadzonej przez Samorządową Spółdzielnię Socjalną. Biorąc powyższe pod uwagę, a przede wszystkim spełnienie wszystkich wymienionych wyżej przesłanek uzasadnione jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na wybór wykonawcy do realizacji zadania własnego Gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 692195,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest „Świadczenie usług polegających na administrowaniu parkingiem miejskim zlokalizowanym pod płytą główną Placu Wolności w Kutnie”.
2. Szczegółowy zakres prac określa § 4 projektu umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do IWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351000-8 - Usługi zarządzania parkingami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samorządowa Spółdzielnia Socjalna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7752665384

7.3.3) Ulica: 29 Listopada 4

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.