Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235291/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00237772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku „Domu Wiejskiego” z rozbiórką istniejącego
zlokalizowanego na działce nr 134 położonej w miejscowości Isep, (...) - zamówienie powtórzone II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7cfb2287-e182-405f-8759-a476937ccf8c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego budynku „Domu Wiejskiego” z rozbiórką istniejącegozlokalizowanego na działce nr 134 położonej w miejscowości Isep, (...) - zamówienie powtórzone II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d11c499-f92e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035812/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa nowego budynku „Domu Wiejskiego” z rozbiórką istniejącego w Ispie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa nowego budynku „Domu Wiejskiego” z rozbiórką istniejącego zlokalizowanego na działce nr 134 położonej w miejscowości Isep, Gmina Wojnicz wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Branża konstrukcyjno-budowlana:
- Prace rozbiórkowe w całości budynku "Domu Wiejskiego " na dz. nr 134, msc. Isep, gm. Wojnicz
- Roboty konstrukcyjno-budowlane
- Konstrukcja więźby dachowej i pokrycie dachu
- Stolarka drzwiowa i okienna
- Wykończenie wewnętrzne
- Wyposażenie meblowe - kuchnia i pom. gospodarcze i pom. sołtysa (poddasze)
- Wykończenie zewnętrzne – Elewacji
- Wykończenie zewnętrzne - Teren wokół budynku, opaska i chodnik, podest i podjazd dla niepełnosprawnych i zieleń
2) Branża elektryczna:
- Rozdzielnice, oprzewodowanie
- Osprzęt Oprawy oświetleniowe
- Okablowanie strukturalne, monitorig
- Instalacja odgromowa
- Pomiary instalacji
- Instalacja fotowoltaiczna
3) Branża sanitarna:
- Instalacja kotłów
- Instalacje gazowe
- Instalacja centralnego ogrzewania
- Instalacja kanalizacji sanitarnej
- Instalacja wody zimnej i ciepłej
- Instalacja klimatyzacji
- Roboty budowlane
- Przyłacz wodociagowy - roboty ziemne
- Przyłacz wodociagowy - roboty montażowe
- Przyłacz kanalizacyjny - roboty ziemne
- Przyłacz kanalizacyjny - roboty montażowe
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami, w szczególności:
3.3.1. Przedmiary robót,
3.3.2. Projekty budowlane,
3.3.3. Projekty wykonawcze,
3.3.4. Projekt rozbiórki
3.3.5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3.3.6. Projekt zagospodarowania terenu,
3.3.7. Opinie, rysunki i mapy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 256 ustawy PZP unieważnia postępowanie albowiem wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Uzasadnienie:
Zamawiający w dniu 1 lipca 2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w BZP dla niniejszego postępowania. Ogłoszenie zostało opublikowane pod numerem: 2022/BZP 00235291/01. Jednocześnie cała dokumentacja postępowania została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania na miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7cfb2287-e182-405f-8759-a476937ccf8c
Z powodu jednak błędu technicznego postępowania na stronie prowadzonego posteępowania na miniportalu zostało zapisane w wersji „robocze” a nie w wersji „opublikowane” . Tym samy Wykonawcy nie mieli dostępu do dokumentacji postępowania. Ponadto nie zostały dochowane wymogi z art. 280 ust 1 ustawy PZP tj. że od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ. W związku z powyższym unieważnienie niniejszego postepowania jest konieczne.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.