Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227185/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00296380/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00310803/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz
pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 225892180
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237806
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00227185
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:
- 18 01 03 - Odpady medyczne
- 18 02 02 - Odpady weterynaryjne
- 18 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02
- sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5l .5l. 10l . 20l. 60l. w liczbie 250 sztuk rocznie .
- sprzedaż i dostawa czerwonych worków na odpady medyczne o pojemność 120 l .( atest higieniczny HK/B/1062/01/2017) w ilości 1200szt.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowana wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:
- 18 01 03 - Odpady medyczne
- 18 02 02 - Odpady weterynaryjne
- 18 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02
- sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5l .5l. 10l . 20l. 60l. w liczbie 250 sztuk rocznie .
- sprzedaż i dostawa czerwonych worków na odpady medyczne o pojemność 120 l, posiadających atest higieniczny, w ilości 1200 szt.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowana wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) (uprawnienia do działalności gospodarczej lub zawodowej) w związku z art. 114 pkt 1 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego zezwolenia i wpisu do rejestru.
Część 1, Część 2 oraz Część 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają indywidualny numer rejestrowy w systemie BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ) i wskażą numer BDO wraz z adres strony internetowej na której jest ten rejestr.
Część 2 oraz Część 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru , transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Część 2) , oraz innych wskazanych w Opisie Przedmiotów Zamówienia odpadów (Część 3) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012roku.
Część 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności: transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
dotyczy wszystkich części, określany jednolicie dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) (sytuacja ekonomiczno-finansowa) w związku z art. 115 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest jednolicie dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) (sytuacja ekonomiczno-finansowa) w związku z art. 115 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Wszystkie części:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności Cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
Jeżeli suma gwarancyjna na dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy jej wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane ubezpieczenie OC na wskazaną kwotę może posiadać jeden z nich lub muszą wykazać posiadanie dokumentów ubezpieczeniowych łącznie na wskazaną przez Zamawiającego kwotę.
dotyczy wszystkich części, określany odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) (zdolności zawodowej), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący doświadczenia.
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) (zdolności zawodowej), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący doświadczenia.
Część 1:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów KAT I, KAT II -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Część 2:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych,i innych wskaznych w tej części -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Części 3:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów chemicznych, niebezpiecznych, zużyte urządzenia i pozostałe niekomunalne wskaznych w tej części -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Informacje dodatkowe, wszystkie części:
Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane doświadczenie może wykazać co najmniej ten, który będzie realizował dla Zamawiającego usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów wskazanych dla danej części.
Po zmianie:
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) (uprawnienia do działalności gospodarczej lub zawodowej) w związku z art. 114 pkt 1 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego zezwolenia i wpisu do rejestru.
Część 1, Część 2 oraz Część 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają indywidualny numer rejestrowy w systemie BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami ) i wskażą numer BDO wraz z adres strony internetowej na której jest ten rejestr.
Część 2 oraz Część 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru , transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Część 2) , oraz innych wskazanych w Opisie Przedmiotów Zamówienia odpadów (Część 3) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012roku.
Część 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają decyzję powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności: transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
dotyczy wszystkich części, określany jednolicie dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) (sytuacja ekonomiczno-finansowa) w związku z art. 115 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest jednolicie dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) (sytuacja ekonomiczno-finansowa) w związku z art. 115 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.
Wszystkie części:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności Cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
Jeżeli suma gwarancyjna na dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy jej wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane ubezpieczenie OC na wskazaną kwotę może posiadać jeden z nich lub muszą wykazać posiadanie dokumentów ubezpieczeniowych łącznie na wskazaną przez Zamawiającego kwotę.
dotyczy wszystkich części, określany odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) (zdolności zawodowej), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący doświadczenia.
Warunek dotyczy wszystkich części, określany jest odpowiednio dla części: w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) (zdolności zawodowej), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący doświadczenia.
Część 1:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów KAT I, KAT II -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Część 2:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów medycznych i innych wskazanych w gr 18 i/lub weterynaryjnych i innych wskazanych gr 18 -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Części 3:
Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów chemicznych, niebezpiecznych, zużyte urządzenia i pozostałe niekomunalne wskaznych w tej części -za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.
Informacje dodatkowe, wszystkie części:
Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane doświadczenie może wykazać co najmniej ten, który będzie realizował dla Zamawiającego usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów wskazanych dla danej części.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-31 12:00
Po zmianie:
2023-06-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-31 12:15
Po zmianie:
2023-06-02 12:15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z Powiatowego Zespołu Szpitali.
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i spalaniu odpadów medycznych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp zo. o.
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.