Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej w Konradowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KODRĄB
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Kodrąb
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-512
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminakodrab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakodrab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej w Konradowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2123191-e4df-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525221/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont drogi gminnej w Konradowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do realizacji w miejscowości Konradów, na działkach ewid. nr 194, 42 (obręb Konradów), ramach zadania pn.: Remont drogi gminnej w Konradowie następujący zakres robót na odcinku 464,00 m:
• opracowanie i wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót,
• roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 464,00 m,
• roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku samochodami – 9,188 m3,
• mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 36,750 m2,
• podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm – 36,750 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu – 36,750 m2,
• skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową – 2 134,40 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca wyrównawcza asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 5 cm – 2 171,15 m2,
• nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna – grubość po zagęszczeniu – 4 cm – 2 124,75 m2,
• oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu – 928,00 m,
• mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – 556,80 m2 ,
• ścinanie poboczy o grubości 10 cm – dodatek za utylizację i wywóz urobku wg dyspozycji Wykonawcy – 556,80,
• nawierzchnia poboczy z tłucznia kamiennego – warstwa górna grubość po zagęszczeniu 20 cm – 464,00 m2,
• rozebranie słupków do znaków – szt. 2.
• słupki do znaków drogowych – szt. 2,
• przymocowanie tablic znaków drogowych – szt. 2,
• inwentaryzacja powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297360,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345808,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297360,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297360,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI KODRĄB
- Przebudowa drogi gminnej nr 112256E w miejscowości Stefania
- Budowa windy zewnętrznej do budynku SP ZOZ w Kodrębie
więcej: przetargi KODRĄB »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1733K-1 Gorzeń Górny - Koziniec - Świnna Poręba w formule zaprojektuj i wybuduj
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Przebudowa drogi gminnej nr 112256E w miejscowości Stefania
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Remont drogi nr 113008E w miejscowości Tuniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.