eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385314450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Nowomiejski 28

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ecfcamerimage.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecfcamerimage.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/758228

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23758ec3-e293-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036912/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie analizy potencjału gospodarczo-społecznego oraz strategii wzmacniających działalność Europejskiego Centrum Filmowego CAMERIMAGE w Toruniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ECFC.2600.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Sporządzona Analiza musi zawierać co najmniej następujące elementy:
4.1 . Analiza potencjału ekonomicznego ECFC:
a. Opis rynku – przegląd rynku, najważniejsze obiekty oparte o działalność festiwalową
w Polsce i Europie, analiza trendów i zachowań konsumenckich, preferencji oraz innych czynników wpływających na rynek, przykłady spoza Europy będą mile widziane.
b. Benchmarking – opracowanie modelu kapitału marki. Najlepsze praktyki – przedstawienie analizy działalności wybranych centrum (forma prawna, struktura organizacyjna, funkcje, zakres działań), rekomendacja koncepcji optymalizacji działań dla ECFC, w tym dotyczącej przyszłej struktury organizacyjnej.
c. Analiza potencjału ECFC (od funkcji do produktów) oraz otoczenia w kontekście europejskim
– dostępność komunikacyjna i infrastruktura usług turystycznych oraz rynku spotkań.
d. Analiza możliwości funkcjonowania ECFC w tzw. branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions – spotkania, imprezy motywacyjne, konferencje, imprezy targowe).
e. Analiza finansowa i ekonomiczna, w tym analiza kosztów i korzyści (przychodów) oraz skutków finansowych realizacji Inwestycji, z uwzględnieniem prognozy kosztów
i przychodów operacyjnych w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.
f. Analiza potencjału ECFC, przedstawiająca wpływ, jaki inwestycja może mieć na rozwój regionu, wraz z prognozą wpływu inwestycji na rozwój przedsiębiorstw działających w Toruniu oraz Województwie Kujawsko-Pomorskim wraz z analizą potencjalnego wzrostu dochodów podatkowych samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz miasta Torunia (m.in. z tytułu podatków CIT i PIT) w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.
g. Analiza wzrostu wartości marki Miasta Torunia oraz Województwa Kujawsko-Pomorskiego związanego z funkcjonowaniem ECFC wraz z szacunkową wyceną ekwiwalentów reklamowych generowanych przez ECFC na rzecz obu wskazanych jednostek samorządu w okresie przynajmniej 10 lat od zakończenia Inwestycji.
4.2. Opracowanie koncepcja strategii marki ECFC
a. Grupy docelowe marki – identyfikacja i charakterystyka grup docelowych, segmentacja rynku.
b. Tożsamość i idea marki – określenie wewnętrznej i zewnętrznej tożsamości marki. „Big idea marki” ECFC.
c. Pozycjonowanie marki – odbiorcy marki, propozycja wartości marki, poziomy korzyści odbiorców, określenie osobowości marki.
d. Rekomendacje komunikacji marki – określenie celów komunikacyjnych dla grup docelowych, opracowania konceptów komunikacyjnych, rekomendacje komunikacji na etapach inwestycji.

4.3. Strategii komercjalizacji ECFC
a. Architektura oferty marki – określenie kategorii produktowych i produktów marki ECFC.
b. Rekomendacje rynków i kanałów dystrybucji oferty marki.
c. Rekomendacje rynków i kanałów dystrybucji oferty w zakresie branży „MICE”, w zakresie branży kultury oraz w zakresie branży przemysłów kreatywnych.
d. Wskazanie kluczowych partnerów i określenie ich ról.
e. Plan organizacyjny, zadania i zakres działania – plan działania uwzględniający elementy strategii w tym narzędzia, rynki i wynik analizy SWOT; zdefiniowanie kluczowych zadań
w odniesieniu do kształtu ECFC oraz realizowanych przez nie funkcji; ryzyko i zagrożenia realizacji strategii; mierniki, ewaluacja i ocena stopnia wykonania strategii.
5. Prezentacja Analizy
a. Konsultacje projektowe z Zamawiającym,
b. Spotkanie podsumowujące z przedstawicielami Zamawiającego, prezentacja Analizy,
c. Udział Wykonawcy i jego przedstawicieli (minimum 4 osoby) w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w Toruniu, a dotyczących merytorycznie opisanego w pkt. 4 zadania
(nie mniej niż 2 takie spotkania), w tym przynajmniej dwóch przedstawicieli branży „MICE” oraz przynajmniej dwóch przedstawicieli reprezentujących środowisko naukowe przynajmniej w randze doktora każda, przy czym przynajmniej jedna osoba musi reprezentować środowisko naukowe z miejsca realizacji projektu.
d. Ogólnopolska konferencja branżowa w Toruniu podsumowująca wyniki Analizy z udziałem przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego oraz specjalistów i ekspertów w zakresach objętych Analizą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79310000-0 - Usługi badania rynku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Celuch CC S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385793829

7.3.3) Ulica: ul. Tłoczka 3/2

7.3.4) Miejscowość: Torun

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.