Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158186/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00164279/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi krajowej nr 92 ul. Lechicka od ul. Murawa do ul. Wojciechowskiego – studium wykonalności”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pim.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi krajowej nr 92 ul. Lechicka od ul. Murawa do ul. Wojciechowskiego – studium wykonalności”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94262bf2-d2ac-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030940/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozbudowa drogi krajowej nr 92 ul. Lechicka od ul. Murawa do ul. Wojciechowskiego DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/05/22/ZP32/2021-317
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania pn. „Rozbudowa drogi krajowej nr 92 ul. Lechicka od ul. Murawa do ul. Wojciechowskiego – studium wykonalności”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących opracowań:
• koncepcji sytuacyjno-drogowej uwzględniającej docelowy układ komunikacyjny całego pasa drogowego z uwzględnieniem branż towarzyszących (m.in. obiekty inżynierskie, oświetlenie, teletechnika, inne w razie konieczności);
• inwentaryzacji zieleni,
• opinii geotechnicznej i analizy ruchu,
• preliminarza kosztów uwzględniający koszty projektowania i wykonania inwestycji w podziale na etapy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umownych – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowaniezamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty”.
W prowadzonym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 2 (dwie) oferty:
1. SMP Projektanci spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Głuchowska 1 60-101 Poznań, biuro@smp.poznan.pl z cena brutto 595 320,00 zł
2. DROMOST Sp. z o.o., ul. Trójpole 3B, 61-693 Poznań, biuro@dromost.pl z cena brutto
608 850,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert podana została kwota, którą Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości: 280 000,00 zł
brutto.
W związku z powyższym oraz wobec aktualnego braku możliwości zwiększenia kwoty na
sfinansowanie zamówienia zasadne stało się unieważnienie prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Serwis sterowników GTS
- AD/ZP/55/24 Wykonanie robót budowlanych remontowych wielobranżowych oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5 Politechniki Poznańskiej położonym przy ul. Św. Rocha 11a.
- Remont boisk
- Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Wykonanie prac remontowych pokrycia dachowego w budynku A23-CW Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- ,,Budowa studni w SUW Reczyn'' w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.